Jump to content
Geplaatst:
comment_256253

Hallo beste GTA leden ik heb al een tijdje GTA sa hij viel steets uit en ik heb hem opnieuw geinstaleert en het gebeurd nog steets mijn specifecaties zjin:

-Microsoft Windows xp Professional Vresion 2002

- Intel pentium 4 cpu 1800 MHz

- 512 mb of ram (80 GB)

Het ligt niet aan het groote van het beeld want na een paar minuuten of soms half uur dan start de pc zomaar opnieuw op. Het ligt niet aan de koeling.

Alvast bedeankt.

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_256277

Hoi Gammie :cya:

Als het niet aan je koeling ligt kan het zijn dat je computer een virus onder de leden heeft. Wa ook het geval kan zijn is:

- Je Geheugen is kapot

- Je moederbord is kapot

- Je hardeschijf is kapot

Ik raad je aan even langs de computer winkel te gaan die weten hiet namelijk meer van ;)

Ps. Heb je het trouwens ook bij andere programma's

Geplaatst:
comment_256392
Als het niet aan je koeling ligt kan het zijn dat je computer een virus onder de leden heeft. Wa ook het geval kan zijn is:

- Je Geheugen is kapot

- Je moederbord is kapot

- Je hardeschijf is kapot

Als je geheugen kapot is, start je computer niet eens op.

Als je moederbord kapot is, werkt het knopje om de computer aan te doen ook niet meer.

Als je harde schijf kapot is, kan je je computer ook niet opstarten.

Je kunt gta_sa.set in Mijn Documenten/GTA SA User files verwijderen. Daarnaast kan je ook nog even nieuwe updates voor je videokaart downloaden, meestal is dat het probleem, omdat je DirectX9c nieuwe displays vereist.

Voor ATI kaarten: ATI.com - Dan even naar Drivers & Software gaan.

Voor nVidia kaarten: nVidia.com - Dan even naar Dowload Drivers gaan.

Voor andere kaarten weet ik niet zo snel, maar de meeste mensen hebben zo'n kaart.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_256420

Het verwijderen van het spel had ik al geprobeerd en dat heeft geen nut maar over de video kaart weet ik niet precies wat voor een ik heb want deze pc is tweede hands, weet jij waar je op de pc kan zien wat voor video kaart ik heb?

Geplaatst:
comment_256454

Start - Uitvoeren - Typ in: dxdiag - Druk dan vervolgens op het tabblad beeldscherm (bovenaan in het venster). Dan staat er een vaak genaamd: Apparaat.

Daaronder staat o.a. naam.

Wat staat achter naam (dat is je videokaart)?

En wat staat er achter Fabrikant?

Bewerkt: door Arjen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_256542

Het is in het engels maar bij System staat: Computer name met allemaal cijfers ik den kniet dat dat het is maar bij Display staat: Device-Name: NVIDIA geForce 4 Ti 4200 kan dat het zijn?

Geplaatst:
comment_256555

Dat doe de computer automatisch.

Klik hier!

Klik bij 'Step 1' op Graphics Driver.

Klik bij 'Step 2' op de desbetreffende videokaart die je in je computer hebt. Jij moet gewoon GeForce and TNT aanklikken.

Klik bij 'Step 3' op je operator system, dus waar je nu op runt. Waarschijnlijk Windows XP (Professional of Home maakt geen verschil).

Druk dan op Go!

Dan kom je op een pagina waar je de driver kunt downloaden. Daar staat ook onder het kopje downloads: 'Primary Download Site'. Als je daar op klikt krijg je een pop-upje. Scroll naar beneden en druk op Accept. Tenzij je alles wilt lezen natuurlijk.

Nu begint de download en je hoeft alleen nog maar het bestandje te openen, dan gaat alles vanzelf.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.