Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18439 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18443 Geeneen, ik houd niet zo van sporten. Of, ja toch wel, computeren!
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18444 Ook Kick-boxen! :lol: Dus ook kracht-en lenigheids training en joggen. In mijn vrije tijd ook. Verder niet veel eigenlijk... Mja wiet roken..
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18506 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar school te gaan, en s'middags ook weer terug lopen
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18507 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18509 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel.
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18514 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat Hoe raad je het :huh: , nee maar ik weakbord ook wel is.
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren Auteur comment_18532 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel. lol ,, ik wist niet daT iedereen zo sportief was inplaats van computer nerds
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18630 Ik doe aan tennis en atletiek voor de rest ben ik niet zo goed in andere sporten.
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18637 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren.
Ik doe: 1. KickboX!
2. Free runninG!
Welke doe jij ? :rolleyes:
Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.