Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18439 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.
Geplaatst: 24 mei 200718 jaren comment_688424 Ik speel badminton (laatse competitie was mijn team 2e ) en verder doe ik aan klimmen (in een klimhal). En niet te vergeten dat ik elke dag 5 km naar schoel fiets en weer terug . Alhoewel, elk moment kan mijn scooter binnenkomen bij de dealer. Dat fietsen is dus ook afgelopen. Nuke[NL]
Geplaatst: 8 juni 200717 jaren comment_700569 Basketball. Ik speel eigenlijk alles, ookal vind ik het niet altijd even leuk.
Geplaatst: 8 juni 200717 jaren comment_700915 Ik ben niet echt zo'n sport freak. Af en toe speel ik wel eens voetbal.Of loop ik wel een rondje of twee. Eigenlijk is mijn lievelings sport van alles wat. En de sport waar ik het liefst naar kijk is....Ja hoor F1.
Geplaatst: 9 juni 200717 jaren comment_701544 Ik ga binnenkort op vitnissen. Ik wil veel dikke spieren hebben, ik heb dat nu redelijk, maar het mag van mij nog wel wat dikker Dus ja, vitnis lijkt me de perfecte sport voor spieren krijgen
Geplaatst: 9 juni 200717 jaren comment_701547 Ik ga binnenkort op vitnissen.Ik wil veel dikke spieren hebben, ik heb dat nu redelijk, maar het mag van mij nog wel wat dikker Dus ja, vitnis lijkt me de perfecte sport voor spieren krijgen Bedoel je fitnessen? En van fitnessen alleen ga je geen goede spieren kweken hoor, je moet powertraining doen.
Geplaatst: 9 juni 200717 jaren comment_701611 Ik had geen zin meer die jongens werden telkens kwaad toen ik een bal door lied. En ik vond het niet leuk meer telkens aankleden.
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren comment_711988 kickboxen...pas weer na de vakantie lig in het ziekehuis
Ik doe: 1. KickboX!
2. Free runninG!
Welke doe jij ? :rolleyes:
Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.