Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18439 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.
Geplaatst: 20 augustus 200420 jaren comment_21680 ik sport niet mijn sport is mijn vrouwtje verwennen :lol: <_<
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25309 Is dat in jouw geval; zware lichamelijke sport of verwennen in de vorm van geschenken en andere leukigheden?!?? :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25358 tellen jullie dansen ook als sport? Ik dacht het wel
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_26023 Ik doe aan fitness/cardio en crossen op mijn MTX-SH
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26045 tellen jullie dansen ook als sport? Ik dacht het wel tja oke want ik doe het ook!! wie danst er nog meer?
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26082 Ik doe breakdancen voetbal en vissen (karperen Heel goed ik karper ook soms
Geplaatst: 7 september 200420 jaren comment_26266 Ik doe het sinds een week ongeveer ik heb er 1 gevangen van 35 cm
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31005 Ik doe worstelen 2des in grieks romeins 3des in vrijestyle (belgisch kampioenschap) en voor de rest doe ik ook nog aan 'bed-sport' en powertraining en als ik zin heb ga ik wat joggen
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31009 als ik zin heb ga ik wat joggen jaja voorhuid joggen bedoel je he :lol: ik doe aan dansen.....alleen dan horizontaal :rolleyes:
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31011 als ik zin heb ga ik wat joggen jaja voorhuid joggen bedoel je he :lol: ik doe aan dansen.....alleen dan horizontaal :rolleyes: Voorhuid joggen? hee hoe oud ben je man, 12 jaar? Maarre wel leuk grapje :lol: Hij zal wel gewoon joggen bedoelen
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31035 eerlijk gezegt snap ik hem ni hollandse mop ofzo ?
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31067 Jongen ieder1 weet wat dat inhoudt :lol: :lol: alvast mn excuses ik moet heeeeel ff sexuele voorlichting geven. Voorhuid Joggen: dat heet masturberen bij jezelf :lol: Dansen horizontaal: dat betekend vrijen met een meid of jongen hangt ervan af wat je smaak is :lol: Maarre weer ontopic want nu zitten we hier over seks te ouwehoeren terwijl dit een sportforum is en sex is geen sport he (voor sommigen wel maargoed) :lol: Ik heb vroeger op reddingszwemmen gezeten en Judo enneh Turnen. Dat turnen vond ik helemaal 3keer niks want ik brak per ongeluk mijn pols in een ring :lol: kan je nagaan hoe houterig ik dan ben :lol:
Geplaatst: 27 september 200420 jaren comment_31241 Jongen ieder1 weet wat dat inhoudt :lol: :lol: alvast mn excuses ik moet heeeeel ff sexuele voorlichting geven. Voorhuid Joggen: dat heet masturberen bij jezelf :lol: Dansen horizontaal: dat betekend vrijen met een meid of jongen hangt ervan af wat je smaak is :lol: Maarre weer ontopic want nu zitten we hier over seks te ouwehoeren terwijl dit een sportforum is en sex is geen sport he (voor sommigen wel maargoed) :lol: Ik heb vroeger op reddingszwemmen gezeten en Judo enneh Turnen. Dat turnen vond ik helemaal 3keer niks want ik brak per ongeluk mijn pols in een ring :lol: kan je nagaan hoe houterig ik dan ben :lol: Die is flauw hoor , en in belgië gebruiken ze het woord joggen alleen als vorm lopen weet je , jeetje dubbelzinige mensen <_<
Ik doe: 1. KickboX!
2. Free runninG!
Welke doe jij ? :rolleyes:
Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.