Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18439 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.
Geplaatst: 23 oktober 201113 jaren comment_1888540 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.
Geplaatst: 3 november 201113 jaren comment_1893414 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. 60 kilometer per dag?! Hoelang ben je dan onderweg?
Geplaatst: 6 november 201113 jaren comment_1895825 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. ik loop ook relatief aan de harde kant maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen Bewerkt: 6 november 201113 jaren door commando
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1895960 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. ik loop ook relatief aan de harde kant maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! Wat voorn sport moet je bij de politie doen?
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1895983 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. 60 kilometer per dag?! Hoelang ben je dan onderweg? Rond een uur tot een anderhalf. Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. ik loop ook relatief aan de harde kant maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet Tja, t is mijn enige vorm van sporten dat ik doe. Een conditie had ik al redelijk van het voetballen.
Geplaatst: 8 november 201113 jaren comment_1896257 Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen. ik loop ook relatief aan de harde kant maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! Wat voorn sport moet je bij de politie doen? vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )
Geplaatst: 8 november 201113 jaren comment_1896331 Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! Wat voorn sport moet je bij de politie doen? vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. ) Hoelang duurt zo'n opleiding btw? Is het wel zo dat als je dit sportdeel achter de rug hebt, je daarna niet meer verplicht hoeft te sporten? Daar is toen toch zo veel discussie over ontstaan? Dat politieagenten niet eens een goede conditie hebben?
Geplaatst: 11 januari 201213 jaren comment_1916519 Voetbal, Fietscross en af en toe Fitness Fietscrossen deed ik vroeger altijd toen ik klein was... met je fiets crossen over een heuvelparcours... Dat is ook zeker goed voor je conditie Ik deed dat echt elke dag, ik kon toen zelfs op een gegeven moment een looping maken en weer goed terug landen ( old times, old times )... Jammer dat ze de crossbaan hebben gesloopt, en er een gebouw hebben neergezet.
Geplaatst: 14 februari 201213 jaren comment_1925537 Ik fiets vaak alleen als het beter weer is en ik zwem 1 keer in de week Bewerkt: 14 februari 201213 jaren door Therobster
Geplaatst: 14 februari 201213 jaren comment_1925624 Voetballen, Darten en Muziek Luisteren. Darten en vooral Muziek luisteren niet zijn geen sports
Geplaatst: 14 februari 201213 jaren comment_1925629 Voetballen, Darten en Muziek Luisteren. Darten en vooral Muziek luisteren niet zijn geen sports Hoezo is darten geen sport?
Geplaatst: 14 februari 201213 jaren comment_1925631 Voetballen, Darten en Muziek Luisteren. Darten en vooral Muziek luisteren niet zijn geen sports Hoezo is darten geen sport? Darten is juist wel een sport, alleen muziek luisteren niet
Ik doe: 1. KickboX!
2. Free runninG!
Welke doe jij ? :rolleyes:
Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.