Jump to content
  • Reacties 657
  • Bezichtigingen 127.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2168105

Een Israelische vechtsport ... jaja ... en dan weet je niet dat dat Krav Maga heet? En van datgeen waar je maar 1 les in hebt gehad weet je dat ook niet? Erg vaag allemaal. :?

Ik ken al die vechtsporten niet uit me hoofd. Toen ik 12 jaar was, heb ik voor het laatst op een sport gezeten en nu ben ik 14, ik ben vergeetachtig in sommige dingen. :puh:

Maar ik heb het even nagevraagd aan me ouders. Ik heb op deze sporten gezeten:

- Fitness:

Door weinig tijd ben ik er helaas me gestopt.

- Kickboxen:

Ook door weinig tijd ben ik er helaas me gestopt.

- Krav Maga:

Door mijn rooster van school kon ik er niet mee doorgaan.

- Karate:

Na 1 les was ik al weer weg, die meneer van karate was vreselijk irritant! Hij zeikte mij alleen maar af.

Geplaatst:
comment_2169693

Ik doe kickboks. Of Muay Thai. Ligt eraan hoe je het wil noemen :puh:

Helaas loop ik door de wedstrijden veel blessures op aan mijn benen... Maar je moet er wat voor over hebben niet waar ;)

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2185563

Ik doe kickboks. Of Muay Thai. Ligt eraan hoe je het wil noemen :puh:

Nee, het ligt eraan of je ook elleboogstoten mag geven. Bij Muay Thai mag dat, bij kickboxing niet. ;)

In dat geval kickboks. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2192224

7 jaar fitness

7 jaar freefight (MMA) gedaan.

2,5 jaar kickbox trainer/coach geweest.

Op dit moment ben ik bezig met Jiu Jitsu, de reden daarvan is omdat ik mij al die jaren al eens wilde verdiepen in deze vechtsport. Vroeger werd het niet aangeboden in mijn woonplaats. Gelukkig sinds een jaar geleden dus wel, daarom zag ik ook de ultieme mogelijkheid om hiermee aan de slag te gaan! So far so good! Het bevalt me 1000x beter dan MMA en kickboxing! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.