Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18439 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59606 ik doe aan lamballen, luieren en slapen :rolleyes: Sorry wat is lamballen?¿? :rolleyes: ALVAST BEDANKT
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_59913 Ik heb 8 jaar lang aan zelfverdediging gedaan.., Ik doe nu aan een andere soort zelfverdediging. En soms doe ik ook aan fitnis. Bewerkt: 8 december 200420 jaren door mazzeltje
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60169 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben!
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60639 Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben! 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B)
Geplaatst: 9 december 200420 jaren comment_60680 Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben! 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B) Stoer he voetbal!, welke plaats speel je?
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_60823 Stoer he voetbal!, welke plaats speel je? Linksmidden aka Van Der Vaart de 2e B)
Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61207 Heej met jou kan ik praten ik sta ook links midden of links voor!
Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_62968 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop.
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63293 8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol: Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop. 2 wijken :o . Over 2 wijken daar doe je toch zeker wel 5 uur ofzo over? Ik hoop maar voor jou dat dat hele kleine wijken zijn.
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63295 Nee joh. Ten eerste ga je het steeds sneller doen, dat gaat bij mij ook al omdat m'n versnellingen kapot zijn en m'n fiets alleen nog maar in z'n 3 kan fietsen. Ten tweede heb ik één folderwijk waar je ongeveer 25 minuten mee bezig bent. Die hoeft ook maar één keer in de week. Die andere is een dagkrant die doe ik meteen als ik uit school kom. Die bestaat uit 2 delen. Een binnen- en buitenwijk. Binnenwijk is nieuwbouw en buitenwijk is platteland. M'n moeder doet doordeweeks altijd de buitenwijk waardoor ik nog maar 45 min. met die krant bezig ben. Verdient echt goed. €---,-- per maand. (als je er écht in geïnteresseerd ben wil ik het wel zeggen, maar mijn wijk verdient véél meer dan een gewone wijk omdat ik een stuk platteland erbij heb )
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63297 k doe aan tennis daar ben k juist in de zomer heel veel mee bezig s'winters eigenlijk niet
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63425 Gitaar telt niet mee hé? en ik doe nog aan Gym Xtra (voor kinderen met een slechte motoriek)
Ik doe: 1. KickboX!
2. Free runninG!
Welke doe jij ? :rolleyes:
Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is.