ik heb een aantal dagen geleden voor mijn vriend gta-san andreas gekocht.
natuurlijk heeft ie hem meteen ingestaleerd maar vanaf het begin ging het al fout.
het spel liep steeds vast en als hij speelde dan was het heel traag en stotterig.
omdat wij een gforce 2 ultra 64 mb videokaart hadden dachten wij dat het daar aan lag dus hebben we die vervangen voor een asus n6600 256mb videokaart maar nu start het hele spel niet op!
bij het plaatje van nvidia loopt de hele computer vast.
we hebben al de nieuwste drivers geinstallerd en direct-9, we hebben zelfs al heel windows opnieuwe ingestalleerd maar het lijkt allemaal niet te werken.
weet iemand wat er aan de hand is en wat we er nog aan kunnen doen?
onze systeem is:
amd-atlon xp 2200+ prosessor.
1,80 mhz kloksnelheid
768 mb ram geheugen.
en dan die asus n6600 256 mb videokaart.
80 gb vaste harde schijf (voor nog geen kwart in gebruik)
en een usb schijf van 250 gb
we hebben trouwens al meerdere keren geprobeerd om het spel opnieuwe te instaleren maar dat werkte niet.
hallo,
ik heb een aantal dagen geleden voor mijn vriend gta-san andreas gekocht.
natuurlijk heeft ie hem meteen ingestaleerd maar vanaf het begin ging het al fout.
het spel liep steeds vast en als hij speelde dan was het heel traag en stotterig.
omdat wij een gforce 2 ultra 64 mb videokaart hadden dachten wij dat het daar aan lag dus hebben we die vervangen voor een asus n6600 256mb videokaart maar nu start het hele spel niet op!
bij het plaatje van nvidia loopt de hele computer vast.
we hebben al de nieuwste drivers geinstallerd en direct-9, we hebben zelfs al heel windows opnieuwe ingestalleerd maar het lijkt allemaal niet te werken.
weet iemand wat er aan de hand is en wat we er nog aan kunnen doen?
onze systeem is:
amd-atlon xp 2200+ prosessor.
1,80 mhz kloksnelheid
768 mb ram geheugen.
en dan die asus n6600 256 mb videokaart.
80 gb vaste harde schijf (voor nog geen kwart in gebruik)
en een usb schijf van 250 gb
we hebben trouwens al meerdere keren geprobeerd om het spel opnieuwe te instaleren maar dat werkte niet.
Bewerkt: door paperdoll