Geplaatst: 30 oktober 200519 jaren comment_256927 Nee het zijn geen paaseieren maar grappige eggs die ze verstoppen in Photoshop! Houd Ctrl ingedrukt -> Help -> About Photoshop. (Het hangt af welke versie je gebruikt) Shift + Ctrl + Alt en ga naar dat pijltje in het layer pallet en klik op Pallette Options Dan krijg je dit te zien: Bij elke photoshop zijn ze anders. (een paar dacht ik) Bewerkt: 30 oktober 200519 jaren door Froop
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257351 Bij ImageReady werkt het iig niet Staat ook duidelijk Photoshop hé. Ontopic:Welke versie van Photoshop hebben jullie dan? ik heb cs 2 maar ik kan nog niet uit proberen want me pc doet het niet.
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257383 Dit ziet er niet echt uit als een EE, tenminste bij mij niet:
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257578 Ik denk dat dit geen easteregg is, meer gewoon een grappig plaatje als voorbeeld .
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_258060 ctrl indrukken, help/about photoshop dan krijg je: heb hem niet zelf gevonden, tijdje geleden ergens gelezen
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_258062 Mijn ziet er ook zo uit: Ik denk niet dat dit een 'EE' is, maar eerder gewoon een bestaand plaatje wat erin zit, net als ze in Works zitten etc.
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_258608 Haha ik krijg er een van een aap in een ruimtepak me 2
Geplaatst: 2 november 200519 jaren comment_259059 Mijn ziet er ook zo uit: Ik denk niet dat dit een 'EE' is, maar eerder gewoon een bestaand plaatje wat erin zit, net als ze in Works zitten etc. Tuurlijk is die shit wel een easter egg, een normaal iemand vind dit niet, en kijk wat er op die knop staat, begone, dat betekent, ga weg of verdwijn(in dit geval dus), plus dat het een tovenaar is. Snap je?
Nee het zijn geen paaseieren maar grappige eggs die ze verstoppen in Photoshop!
Houd Ctrl ingedrukt -> Help -> About Photoshop. (Het hangt af welke versie je gebruikt)
Shift + Ctrl + Alt en ga naar dat pijltje in het layer pallet en klik op Pallette Options
Dan krijg je dit te zien:
Bij elke photoshop zijn ze anders.
(een paar dacht ik)
Bewerkt: door Froop