Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_257125

Yow mensen, ik heb hier een vraagje waar ik al een tijdje mee zit, en wat ik eigenlijk nog steeds niet begrijp.:engel:

Het gaat over Mike Toreno, hij zat bij de Syndicate, en je moest hem dus in een missie vermoorden, zoals iedereen die bij de Syndicate hoorde...

Nou, je achtervolgt dan zijn Helikopter, haalt hem uit de lucht, en dan komt er een tekst te staan met: Toreno can't have survived that fireball...

Maar nou snap ik het niet, waarom hij oppeens weer "leeft" in de missies daarna :cab:

Wordt dit in het spel uitgelegd? Dan heb ik het vast niet gehoord of meegekregen...

Maar toch ff dit vraagje, Alvast bedankt ;)

Grtz. NTM

Featured Replies

Geplaatst:
comment_258205

okey maar warom moet je hem uit die heliekopter schieten

Dat doe je tijdens de missie Toreno's Last Flight. Dit is een missie in San Fierro, ergens midden in de verhaallijn.

Gunslinger

maar waarom het is toch je vriend

ja daar kom je later dus achter.. eerst werd er verteld dat ie bij die grote drugshandel enzo had meegedaan, en dus je vijand was

Geplaatst:
comment_258614

Dat Toreno-verhaal gaat een geheel eigen leven leiden ;) . Nog even hoe het volgens mij zit. CJ weet gedurende de missies niet beter dan dat Toreno deel uitmaakt van een drugsbende en uiteindelijk schiet hij de helicopter uit de lucht waarin Toreno zou moeten zitten. Einde oefening zou je denken. Maar, een paar levels later blijkt Toreno helemaal niet in de helicopter te hebben gezeten en is hij Federal Agent. De drugshandel was slechts een dekmantel om zijn eigenlijke identiteit niet te verraden. Dus eerst was hij je vijand en later helpt hij je bij het bevrijden van je broer en is dus je vriend geworden. Mocht ik het zelf niet snappen: u bent vrij om mijn verhaal tot op de grond toe af te branden....

Geplaatst:
comment_258709

Ik denk nog steeds dat het een doordenkertje was en dat Toreno wel in die helikopter zat. Bij een missie voor Wuzi dat je vanuit een helikopter op mannetjes op een boot moet schieten en dan wordt neergehaald zeggen die mannetjes op die boot ook "He can't have survived that fireball" en dan overleef je dat ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.