Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257127 Hoi sinds kort ben ik ook textures in San Andreas aan het veranderen maar ik had een vraag: Als je iets heb veranderd hoe zorg je er dan voor dat andere het kunnen downloaden. Moet je dan gewoon bv. Gta3.img Uploaden. Wie kan mij helpen. Ikkes
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257180 Nee niet de heli img nee maar je moet de bewerkt file.txd uit de img tool halen inpakken en in zenden en je bent klaar.
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257227 kijk ik wil graag een garage uit san Francisco te laten downloaden => open img tool => open daarna gta3.img => zoek naarje gewenst txd file => extract die dan naar vb bureaublad => pak hem in vb winRAR of zip voila klaar
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257288 Dit is handig om te uploaden Veel succes ermee ... Greetz GizmO
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren Auteur comment_257421 Dank alleen voor de snelle hulp. Ik zal het binnenkort eens proberen. Als ik nog tegen problemen loop vraag ik het zeker Ikkes
Hoi sinds kort ben ik ook textures in San Andreas aan het veranderen maar ik had een vraag:
Als je iets heb veranderd hoe zorg je er dan voor dat andere het kunnen downloaden.
Moet je dan gewoon bv. Gta3.img Uploaden.
Wie kan mij helpen.
Ikkes