Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uitsnijden met paint

Vroeger toen ik hier nog niet op GTAForum.nl was had ik photoshop trial. dat is nu verlopen en maak mijn sigs nu met paint. het lukt aardig. gewoon op deviantart.com een plaatje van een brush kopieren en dan een plaatje erover heen plakken. ;)

Nu wil ik met paint ook uitsnijden dat je gewoon dezelfde achtergrond krijgt als van de plaatje van de brush want als je gewoon een plaatje kopieert en dan op het plaatje van de brush plakt dan krijg je gewoon de achtergrond van het plaatje.

Hoe kan ik met paint bijvoorbeeld het personage het beste uitsnijden?

Bedankt!

Juice

Featured Replies

Volgens mij is het uitsnijden van een personage in paint onmogelijk.

Dit zal je moeten doen met de gum, gewoon alles om dat personage heen uitgummen :Y.

• Author

ja zo heb ik het ook steeds gedaan maar is er echt geen andere manier?

Helaas niet nee...Wat je wel kan doen is bv. met je select knop iets vierkantachtig selecteren(gaat redelijk met een gezicht :Y ) en dan kan je die selectie vergroten(knop staat rechtsvanboven).

Er is nog een 2de knop links vanboven en hiermee kan je elke vorm selecteren en die vorm wordt automatisch vierkant. ;)

voor alle duidelijkheid:ik bedoel deze 2 knoppen vanbovenknoppenpaintselectie6pg.png

• Author

ja dat wist ik al. nouja toch bedankt.

Als je je plaatje doorstuurt via pm of dit topic en zegt wat uitgesneden moet worden,doe ik het wel met photoshop voor je. :engel:

• Author

resultaat:

paine8wg.png

mowah, toch niet slecht met paint gedaan, al zeg ik het zelf

Edited by Juice

• Author

meen je dat? O.K. tanx Achille!

als je de achtergrond kleur nog kon veranderen was ie nog wel wat mooier maar wel mooi met paint gedaan ;)

• Author

nou. bedankt. nee ik kan de achtergrondkleur niet meer veranderen want volgens mij heb ik het plaatje niet opgeslagen. welke kleur moet er dan als achtergrond?

Kleur van het plaatje maar je kan geen blur met paint dus te moeilijk om uiteleggen :puh: