Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_257295

Ik zie dat er erg veel MTA:SA topics worden aangemaakt (onoverzichtelijkheid) daarom hier het een algemeen praattopic over MTA:SA.

Download

MTA:SA R1

Server: http://light.mtavc.com/

Client: http://light.mtavc.com/

Of via GTAgames: http://www.gtagames.nl/mirror/mtasa/mtasa_r1.zip

Opmerkingen/Vragen etc. Stel ze hier.

Kijk voor meer info op http://www.mtasa.com en voor hun blog op http://www.mtavc.com/blog

Voor alle video's van MTA:SA check: http://www.mtasa.com/videos/

Q&A:

Komt er ook een Deathmatch versie?

Als het goed is wel, alleen zul je hier nog even op moeten wachten. De eerste versie die word gereleased is een race-versie. Hierbij kun je alleen racen en bijvoorbeeld ook niet uit auto's stappen.

Kan je uit de auto bij MTA:SA?

Nope, misschien handig voor DM?

News

31 Okt 2005: Nieuwe screenshots! Zie http://www.mtavc.com/blog/

25 Dec 2005: Nieuwe vid released. Check http://www.mtasa.com/videos/

22 Jan 2005:MTA:SA R1 Server released! Check http://light.mtavc.com/ De Client zal zosnel mogelijk volgen (Edit: Client nu ook downloadbaar!).

  • Reacties 317
  • Bezichtigingen 24.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_312914

lol om nog maar te zwijgen over de SDK :schater: de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen.

de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_312918
lol om nog maar te zwijgen over de SDK :schater: de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen.

de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee.

Zo ieder zijn smaak hé. Als jij SA-MP beter vind, oké. Maar dat afkraken van MTA weten we nu wel.

Geplaatst:
comment_312966

lol t is kritiek, daar blijft een mens scherp van ( zou je toch wel moeten weten, jij, die denkt dat er competitie is tussen multiplayer mods ;) ).

niks mis met kritiek, want je hoort mij niet zeggen dat mta sa kut is of iets dergelijks( oef stel dat iemand t doet dan gaan hier een aantal mensen flippen begrijp ik :schater: ). als iemand hier zegt dat een niet door t mta gemaakte mod kut is, is er ook niks aan de hand dus gelijk oversteken kan geen kwaad :bier:

daarnaast was mijn opmerking inderdaad een compliment voor t sa-mp team, maar dat heeft verder niets te maken met voorkeur. t gaat namelijk om een feit, de massa snapt geen fuck van die SDK; sommigen weten nog niet eens wat t betekent( maakt ook niet uit, daarom zeg ik ook, hou t simpel :klap: gebruikersvriendelijkheid is erg belangrijk)

Bewerkt: door M.Toreno

Geplaatst:
comment_313065

SDK is ook alleen boeiend voor programmeurs die kennis hebben van C++\C\ASM... ;), tevens komt erook een blueversie van MTA:MA (groot voordeel is dat het niet al te moeilijk is daarentegen wel gigantisch traag en het heeft zijn limieten...). Grote voordeel van de scriptini van SA:MP is natuurlijk dat het ingebakken is met de SA:MP server (MTA:MA zal altijd stand-alone blijven) en het is vrij gemakkelijk :). Misschien dat het systeem van MTA:SA vergelijkbaar zal zijn (bv. met de .mapfiles...)

Bewerkt: door Azer

Geplaatst:
comment_313129

uit t verhaal begrijp ik dat de race editor vrij makkelijk te gebruiken is, maar die staat slechts in de schaduw van de SDK (als we t mta team moeten geloven :clown: ). tuurlijk ze zullen wel t een en ander uitleggen, maar dit is zeker niet geschikt voor de massa.

Geplaatst:
comment_315947

tenzij er weer een bug wordt ontdekt( grote kans, want er is steeds getest in een kleine gesloten groep).

dan begint t hele proces opnieuw, bug fixen, nieuwe beta releasen aan t test team(kleine gesloten groep), mocht dat slagen dan gaat t door naar een groter test team. en als dat goed gaat, dan komt er een release.

Geplaatst:
comment_316216
de semi-public is al begonnen he ;) ofwel ze testen al met meer man (maarja server max op 16/32 players oid)...

Het wordt in iedergeval geen Revolutie :engel:

ja dat weet ik. maar daar verwees ik ook naar; als daar weer een bug wordt ontdekt begint t hele proces opnieuw.

en dat tweede dat spreekt voor zich he ;)

Geplaatst:
comment_316345

In het MTA blog kan je lezen dat MTA:SA server perfect draait op een " dual Xeon 2.8 gHz server with HyperThreading support, 2GB of RAM, running the almighty Debian Linux distribution."

Laat gtagames.nl nou toevallig ook een Dual Xeon server hebben draaien. MTA:SA gaat dus zonder problemen op onze server werken. Wat ook wel verwacht was want zo zwaar is zo'n server programma niet.

Ook valt het traffic gebruik redelijk mee.

Meer technische info in de blog: http://www.mtavc.com/blog/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.