Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257499 kun je in gta LCS ook kleren kopen zoals bij gta San Andreas????????
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257645 omg, ik weet het al voor ik het spel maar heb gezien,nee niet zoals in san andreas je kan het beter verglijken met vc,, maar dan dat je met pijltjes naar links en rechts kunt kiezen uit verschillende pakjes ( dat heb ik gehoord ) en het is in de savehuis
Geplaatst: 31 oktober 200519 jaren comment_257690 Het gaat inderdaad volgens hetzelfde principe als in VC. Om een idee te krijgen wat er zo ongeveer is, kun je een kijkje nemen in dit topic. Gegroet, Gunslinger
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_257810 Volgens mij unlock je pakken voor missies net zoals in Vice City.. En je unlocked ze niet allemaal in één keer maar pak voor pak.
Geplaatst: 1 november 200519 jaren Auteur comment_258144 kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!!
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_258163 kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt??????kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! Je gaat dan dood.. en met die lettertypes moet je nog een keer op hetzelfde lettertje drukken bovenaan om hem te ''sluiten''..
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_258168 eh bij mij werke die letturtipes ook niet, volgens mij gewoon foutje in het forum Bewerkt: 1 november 200519 jaren door Cpt.Pinguin
kun je in gta LCS ook kleren kopen zoals bij
gta San Andreas????????