Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_257866 ik krijg deze error eerst haal ik de file uit img tool ik open hem met TXD workshop ,ik selecteer de file dat ik ga vervangen ik vervang hem en dan krijg ik deze error Bewerkt: 1 november 200519 jaren door pokearno
Geplaatst: 1 november 200519 jaren Auteur comment_257875 *dubbelpost* srry maar anders kijkt niemand hier
Geplaatst: 1 november 200519 jaren comment_257885 Je afbeelding is geen 32Bit. Heb dit ook als ik iets gebruik uit photoshop. Dan open ik paint, dan het afbeeldingske ook openen in paint dan select all en dan plakken en je nieuw document in paint en dan saven als bmp. En dan moet het lukken
Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259300 Sorry Pokearno ik vind het geen goede reden voor een dubelpost. Het is nog geen uur geleden dat je het heb gepost dus. Als het nou een paar dagen zou zijn is het wel oke. Maar nog geen uur is te erg overdreven. Pas maar op als je dit vaker doet zou je een warn kunnen krijgen. Greetz GizmO Zo te zien is het probleem al opgelost
ik krijg deze error
eerst haal ik de file uit img tool
ik open hem met TXD workshop ,ik selecteer de file dat ik ga vervangen
ik vervang hem en dan krijg ik deze error
Bewerkt: door pokearno