Jump to content
Geplaatst:
comment_18625

By die missie moet je Cubanen vermoorden en hun boten kapot maken met een vliegtuigje. Maar ik weet niet hoe ik die moet besturen want als ik op pijltje omhoog klik dat ga ik voor uit en laterna oowk in de lucht maar om in de lucht te blijven lukt niet hoe blijf ik in de lucht ?!?!!?!?!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_19646

cheaten is saai :angry:

nee je moet eerst alle cubanen dood rijden en daarna met het vliegtuigje in het bootje staan en dan de bom laten vallen als het goed is ontploft nu het vliegtuigje en de boot maar gewoon er weer heen gaan en dan in de andere boot het zelfde doen dan heb je er nog 1 over en dan kan je dat bij de laatste boot doen

Bewerkt: door tim13

Geplaatst:
comment_20076

Precies, cheats zijn leuk om even lol mee te trappen, maar de missies hoor je gewoon te halen zonder cheats...

Ik heb vicecity nu 2x 100% uitgespeeld en helemaal zonder 1 cheatcode te gebruiken.

P.S. slimme tactiek tim13, ik heb het totnutoe altijd op de normale manier gedaan, maar de volgende keer probeer ik jouw methode eens :)

Bewerkt: door patrickw

Geplaatst:
comment_20577

als je problemen hebt met de besturing in die missie.....hoe ben je dan voorbij die missie met avery gekomen....waar je die 4 bommen moet plaatsen in dat gebouw

Geplaatst:
comment_20684
als je problemen hebt met de besturing in die missie.....hoe ben je dan voorbij die missie met avery gekomen....waar je die 4 bommen moet plaatsen in dat gebouw

Dat is een helicoptertje en in deze missie is het een vliegtuigje! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.