Geplaatst: 4 augustus 200420 jaren comment_18730 Hee hallo ik heb reborn Part1 erin gezet dus je moet een nieuw spel starten, maar ik kan niet naar het 2e eiland omdat er bloades staan is er een mod die die blokkades weg kan halen want ik heb vice city al veel te vaak uitgespeeld
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18872 zoek je vraag op bij gta vc reborn gedeelte of post het daar!
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18981 Of je moet gewoon een 100 % savegame downloaden! ja dat kan maar je kan de 100% savegame alleen gebruiken als je er GEEN mods in heb gezet...dus dat gaat ook niet
Geplaatst: 6 augustus 200420 jaren Auteur comment_19057 Hee blizard maakt niet uit hoor maarre dit is een MODS help forum wat heb je trouwens tegen mij dusseh deze topic van mij staat hier goed
Hee hallo ik heb reborn Part1 erin gezet dus je moet een nieuw spel starten, maar ik kan niet naar het 2e eiland omdat er bloades staan is er een mod die die blokkades weg kan halen want ik heb vice city al veel te vaak uitgespeeld