Jump to content
Geplaatst:
comment_259722

Als je een idee hebt voor informatie die nog mist op WikiGTA, kun je die hier posten.

Dingen waarvoor alwel links op WiKiGTA staan, maar die nog niet ingevuld zijn hoef je niet te melden,

daar hebben we al aan gedacht, maar daar wordt nog aan gewerkt.

• Reacties 523
  • Bezichtigingen 185.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1846052

Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden:

tipjevandesluier.th.jpg

Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen.

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_1846062

Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden:

tipjevandesluier.th.jpg

Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen.

YAYYYYYYYYYYYYY! BEDANKT SVENIEEEEEE!

Trouwens, ik respecteer natuurlijk dat admins het druk hebben en zo, snap ik prima, het enige was dat die pagina al sinds de eerste trailer onaangeraakt is gebleven, dus ik niet had verwacht dat er na 3 jaar nog aan gewerkt wordt.

Maar ik zal met smart blijven wachten tot het moment daar is.

Bedankt, Svenie! :) (en mooie signature trouwens)

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1866255

Het is inmiddels wel al wat ouder maar bij GTA San Andreas bij de missie End Of The Line word enkel vermeld dat de feltzer op het einde kogelvrij is maar de greenwood van Sweet is wanneer je op weg gaat naar Big Smoke's Crack Palace ook kogelvrij. Het is niet echt van belang maar misschien wel een leuk nieuwtje.

Geplaatst:
comment_1867542

Ik heb ergens gelezen dat er ook een plan was voor een auto de Previon, die ook in San Andreas zat. Dus het punt is, Was er echt plannen voor? :?

Die hebben ze dan wel heel goed uitgevoerd: WikiGTA.

Even een vraagje aan jou: je post hier in het WikiGTA forum. Je post in het "ideeënbus"-topic. Daar plaats je normaliter geen vragen. Je stelt vervolgens een vraag. Die vraag had je makkelijk kunnen beantwoorden door op WikiGTA te kijken. Als ik nu logisch na ga denken, dan kom ik tot de conclusie dat je dat niet hebt gedaan. Maar je post wel in het WikiGTA forum. Dan mag ik aannemen dat je van WikiGTA gehoord hebt. Dat je weet wat dat is. Dan snap ik vervolgens niet waarom je jou vraag niet nagekeken hebt op WikiGTA.

• 1 maand later...
  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1987470

De hud van de episodes verschilt van die van IV, dus die zou er ook bij mogen (lijkt me).

Misschien een ideetje om ook dehud van (een van de versies van) CTW toe te voegen?

Bewerkt: door Dotz

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2026341

Misschien een idee om op op deze pagina te vermelden dat ''Get outta jail freecard'' een woordgrapje is dat verwijst naar de bekende kanskaart uit Monopoly? Ook ben ik erachter gekomen wie Billy is, kijk hier maar eens.

Overigens ontbreekt een credits-pagina van GTA1 ook :)

edit: Misschien een idee om de hoge resolutie plattegronden die R* laatst van GTA III, Vice City, San Andreas,Liberty City Stories en Vice City Stories heeft gepubliceerd op pagina's zoals deze te zetten?

gtalcsmap.jpg

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.