Geplaatst: 4 november 200519 jaren comment_260263 Ik weet misschien wie verantwoordelijk zijn voor de moord in die grote kuil(desert). Tijdens de missie Free Fall zat ik wat gasten te vermoorden in het vliegtuig en iemand van die gasten zei: We gonna dump your body in the desert!!! Zouden hun de moordenaars zijn???!!!
Geplaatst: 14 december 200519 jaren comment_285609 leather face is tog verantwoordelijk voor die gedumpte lijk zakken? neej leatherface habgt heel ergens anders rond jo je hebt gelijk Leatherface (more known as the "Panoticon Killer")als ie danbestaat hangt in de Panopticon uit
Geplaatst: 15 december 200519 jaren comment_286300 gaan we weer naar due ********** killer die gasten kunnen verantwoordelijk zijn maar bij mij zeiden ze whe gonna dump your body in the sea en later whe gonna dump your body on the leatherface dat hutje en daarna zegt er een leatherface help me en dan hoorde ik gekke dingen
Geplaatst: 31 december 200519 jaren comment_297568 Hoe kunnen ze jou nu in de desert steken als jij ze vermoord?
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_299223 begin weer niet over die killer er staan wel 1001 topics over deze persoon alles dat in de richting gaat dat hij "bestaat" is vals
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_344973 voor alle gaste hier... ik vind dat jullie heel veel vinden en ontdekken in sanandreas en andere gta games en dan nog wat... ik vind het ook knap dat jullie zoveel achter die missies zoeken !
Ik weet misschien wie verantwoordelijk zijn voor de moord in die grote kuil(desert).
Tijdens de missie Free Fall zat ik wat gasten te vermoorden in het vliegtuig en iemand van die gasten zei:
We gonna dump your body in the desert!!! Zouden hun de moordenaars zijn???!!!