Jump to content
Geplaatst:
comment_260785

Hoihoi!!

Ik liep te zoeken met de zoekfunctie of er plaatjes waren waar precies van die goggles waren ik heb alles gevolgd wat ze zeiden maar ik vond het niet kan iemand mayb ff een paar screens neerzette??

Featured Replies

Geplaatst:
comment_260860

De ene ligt in een toren in Area 69=

th_d00_thermal.JPG

De andere ligt onder de grote sateliet bij de Sandking:

th_b5c_thermal2.JPG

Hopelijk kan je ze nu vinden.

ps. Er staat onder je bericht ook gewoon de edit-knop, zodat je niet hoeft dubbelposten. ;)

Geplaatst:
comment_261020

Oh bij mij wel, weet je wel zeker dat je goed kijkt? Ohja onder die stateliet (ontvager) zijn vier kanten loop er anders om heen. Op de legerbasis ligt dat ding in een gebouwtje besturings-huisje/torentje.

Ruurd31.. :Y

Geplaatst:
comment_261102

Dit probleem heb ik ook.

Maar neem hem op een plaats waar je hem nog nooit hebt genomen bijvoorbeeld in Zero's RC shop, die is in San Fierro.

Voor deze man heb je ook nog 3 missies moeten doen.

De bril ligt achteraan in de winkel.

________________________________________________________________________________

_____

Ook ligt er 1 in Mad Dogg Crib, dit is een savehouse in Mullholland dit heb je veroverd tijdens een missie daar ligt ergens bij de keuken ook een bril.

Maar save daar niet want dan kan je niet meer basketten Meer info--> zoekfunctie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.