Geplaatst: 5 november 200519 jaren comment_260887 Hey, ik ben me gta weer aan het modden(slopen dus). Ik heb dit: 014B: $1956 = init_parked_car_generator #INFERNUS -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2501.997 -1677.535 13.36546 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $1956 cars_to_generate_to 0 015B: $1957 = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2502.331 -1671.431 13.35706 angle 180.0 015C: set_parked_car_generator $1957 cars_to_generate_to 0 016B: $1958 = init_parked_car_generator #BULLET -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2486.061 -1656.251 13.33977 angle 180.0 016C: set_parked_car_generator $1958 cars_to_generate_to 0 Ik krijg de error (line (deze boven ste 3), to many parameters Maar wat is er fout aan? Deze coordinaten liggin bij CJ's huis Bewerkt: 19 november 200519 jaren door brantje
Geplaatst: 5 november 200519 jaren comment_260891 Dat betekent dat je teveel voertuigen hebt geplaatst, (tenminste dat was bij mij met vc zo) er is een bepaald aantal voertuigen wat geplaatst mag worden, jij zit daar dus overheen.
Geplaatst: 5 november 200519 jaren comment_260896 Je code is sowieso fout, je kan het zo beter doen: 014B: $mijninfernus = init_parked_car_generator #INFERNUS -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2501.997 -1677.535 13.36546 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $mijninfernus cars_to_generate_to 101 014B: $mijncheetah = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2502.331 -1671.431 13.35706 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijncheetah cars_to_generate_to 101 014B: $mijnbullet = init_parked_car_generator #BULLET -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2486.061 -1656.251 13,33977 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijnbullet cars_to_generate_to 101 Je had dit: cars_to_generate_to 0 Moeten veranderen in: cars_to_generate_to 101 Dat heb ik gedaan, gebruik deze code en het moet goed zijn . Bewerkt: 6 november 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 5 november 200519 jaren comment_261280 Je hebt verkeerde opcodes gebruikt (Ik zie dat Big Smoke zijn bericht veranderd heeft na deze post)! Het moet dit zijn: 014B: $mijninfernus = init_parked_car_generator #INFERNUS -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2501.997 -1677.535 13.36546 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $mijninfernus cars_to_generate_to 101 014B: $mijncheetah = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2502.331 -1671.431 13.35706 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijncheetah cars_to_generate_to 101 014B: $mijnbullet = init_parked_car_generator #BULLET -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2486.061 -1656.251 13,33977 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijnbullet cars_to_generate_to 101 PS: Als de MB vraagt of je DEFINE MEMORY hoger moet zetten, moet je dat doen in de 5e regel Bewerkt: 13 november 200519 jaren door JGuntherS
Geplaatst: 7 november 200519 jaren comment_262425 Hoe dan? Dat lijkt me logisch, gewoon het nummer bij "DEFINE MEMORY" aanpassen. Dus dit: DEFINE VERSION SA 0.33 0002: jump ££Second_Segment DEFINE MEMORY 43800 ; Equals Mission Builder type global variable range $2 to $10949 Veranderen in een hoger cijfer: DEFINE VERSION SA 0.33 0002: jump ££Second_Segment DEFINE MEMORY 50000 ; Equals Mission Builder type global variable range $2 to $10949 @JguntherS het is dus de 3de regel . Bewerkt: 7 november 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 7 november 200519 jaren Auteur comment_262484 Ik kijg een error tijdens het compliling: Label not found: LABEL0195A0 Wat nag dat betekenen?
Geplaatst: 7 november 200519 jaren comment_262582 @ brantje: dat er een label niet gevonden kan worden, misschien per ongeluk overheen getypt? Als dat zo is moet je je backup-main.scm terugzetten en decompileren @ Big Smoke: Als je de lege regels meetelt is het regel 5
Hey,
ik ben me gta weer aan het modden(slopen dus).
Ik heb dit:
Ik krijg de error (line (deze boven ste 3), to many parameters
Maar wat is er fout aan?
Deze coordinaten liggin bij CJ's huis
Bewerkt: door brantje