Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_261300
AZ - Heracles 2-2

42' Sektioui 1-0

56' Arveladze 2-0

58' Calincov 2-1

90+2' Pieckenhagen 2-2

Je zult het niet geloven..

Maar tis waar ...

Voor de duidelijkheid; Pieckenhage is de keeper van Heracles :sigaar:

Stoer dat hij scoort! heb ik al eens vaker gezien :klap:

Geplaatst:
comment_261704

Klopt, was inderdaad uit een corner. Maar het gebeurt wel vaker dat een keeper scoort. Chilavert van Paraguay bijvoorbeeld, die heeft in zijn hele carrière wel 50 keer gescoord. (Hij nam de strafschoppen en de vrije ballen)

Edit: @ gtaboy107: Nee hoor, de laatste keer was Martin Pieckenhagen namens Heracles Almelo tegen AZ. :puh:

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
  • Auteur
comment_261734
Klopt, was inderdaad uit een corner. Maar het gebeurt wel vaker dat een keeper scoort. Chilavert van Paraguay bijvoorbeeld, die heeft in zijn hele carrière wel 50 keer gescoord. (Hij nam de strafschoppen en de vrije ballen)

Edit: @ gtaboy107: Nee hoor, de laatste keer was Martin Pieckenhagen namens Heracles Almelo tegen AZ. :puh:

Ja ik weet bij WK1998 heeft ie helaas geen een gemaakt:P

Geplaatst:
comment_263507
20jaar geleden?

Je ziet het heel veel in Engeland, Spanje en Duitsland.

In competitie's die zuigen (Nederlandse, Belgische en Portugese) komt het bijna nooit voor..

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_325974
ik weet niet zeker, maar is Petri Pasanen niet ook zoiets? is die ook niet een keeper geworden? of ben ik nou gek?

Das een verdediger die vroeger bij Ajax speelde.

Geplaatst:
comment_327162

ik weet niet zeker, maar is Petri Pasanen niet ook zoiets? is die ook niet een keeper geworden? of ben ik nou gek?

Das een verdediger die vroeger bij Ajax speelde.

ja dat weet ik, maar ik heb eens gelezen ergens dat ie een doelman was geworden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.