Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_261376 Heeft iemand dit spelletje het is zeer oud en voor de PC Carmageddon 2 : Carpocalypse now noemt het. Als iemand het heeft zeg het dan want ik heb een dringende vraag erover.
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_261407 Ik speelde het vroeger bij mijn oom op de pc. Vet mooi spel was het toen. Ik vindt het kermis gebied of iets dergeleijks het mooist. Ook is het mooi dat je van die grote zware wagens kan nemen.
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_261433 Ik heb het ook heel lang gespeeld.. Altijd grappig heb ik het gevonden
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262100 @--< Giorgo: Waarom stel je niet meteen je vraag erbij. Lijkt me veel handiger als je dat er nu bij zet.
Geplaatst: 6 november 200519 jaren Auteur comment_262163 Ok wel beetje dom van me :$ . Ik zit bij Unit 7 en als je die 3 raced gedaan hebt moet je nog iets doen voor naar de volgende unit te gaan. Maar waar ik nu ben staat er dat ik satelieten moet vernietigen van het vliegveld maar ik rijd ze om en er gebeurt niets en het moeten er 4 zijn. Dus ik kan niet verder. (Als ik op mijn normale PC zet zal ik een screen nemen ervan).
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262223 Dat is toch dat spel met al die zombies? Nee ze worden doodgereden das nou het leuke van het spel, heb het vroeger vaak gespeeld maar vraag mij niks over de game..
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262238 Zo'n spel had ik vroeger ook op de N64. Ik vond het wel een leuk spel
Geplaatst: 7 november 200519 jaren comment_262599 Je kan hier even kijken: Carmageddon 2 Het is alleen in het engels, ik weet niet of dat een probleem voor je is?
Geplaatst: 7 november 200519 jaren Auteur comment_262727 Je kan hier even kijken: Carmageddon 2Het is alleen in het engels, ik weet niet of dat een probleem voor je is? Bedankt de missie is geslaagd, dat heeft me echt geholpen thx dude. Wel voor de mensen die een screen willen zien hier komt hij dan :
Heeft iemand dit spelletje het is zeer oud en voor de PC Carmageddon 2 : Carpocalypse now noemt het.
Als iemand het heeft zeg het dan want ik heb een dringende vraag erover.