Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18864 Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0 Ik verw8 er wel veel van dit stukje komt van messengerweb.nl : MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien. Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen. De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google. Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren Auteur comment_18870 Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0Ik verw8 er wel veel van dit stukje komt van messengerweb.nl : MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien. Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen. De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google. Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be sorry ik was t vergeten erbij te vertellen: MSN Messenger komt ergens in 2005 pas uit Dus we moeten nog een tijdje wachten
Geplaatst: 13 augustus 200420 jaren comment_20453 hij ziet er wel vet uit...en mensen kijk ook een op messbase voor info...daar staat op de msn met nog een betere zoekmachine komt dan googel...nouw ik ben benieuwd :lol:
Geplaatst: 18 augustus 200420 jaren comment_21184 Je kan toch ook bewegende avatars doen met Msn7?? :rolleyes:
Geplaatst: 20 augustus 200420 jaren Auteur comment_21614 ja waarschijnlijk wel binnenkort komt er meer info over Messenger 7
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren comment_22729 Wtf moet je met al die nieuwe opties tis toch een chatprogramma.. :blink: Als je nou net als met Xfire kon zien in welke server iemand speelt en welk spel dan is het een optie waar ik wat aan heb.. Najah ms vind ik messenger 7.0 tegen die tijd wel leuk we shall see <_<
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren Auteur comment_22731 Ik vind t ook raar met die nieuwe functies start dat programma alleen maar langzamer op
Geplaatst: 24 augustus 200420 jaren comment_22733 Ik vind t ook raar met die nieuwe functies start dat programma alleen maar langzamer op Jah toch snap het nie.. <_<
Geplaatst: 25 augustus 200420 jaren Auteur comment_23024 Ja daarom ik w8 nu op messenger 6.2 die komt binnenkort uit
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren Auteur comment_23059 Ik bedoel 6.3 6.2 heb ik allang ik ook altijd weer :lol:
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23067 Schrok al leef je in hol ofzo dacht ik... :blink: Haha menselijke fout.. B)
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23083 Wtf moet je met al die nieuwe opties tis toch een chatprogramma.. :blink: Als je nou net als met Xfire kon zien in welke server iemand speelt en welk spel dan is het een optie waar ik wat aan heb.. Najah ms vind ik messenger 7.0 tegen die tijd wel leuk we shall see <_< ik geef je helemaal gelijk: wat ben je er allemaal mee als je toch gewoon wilt chatten?vertraagt alleen maar en vraagt meer ruimte???wat ben je ermee <_< <_< <_< <_< <_<
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren comment_23085 Dit is mooi te vergelijken met de Nokia N-Gage al die games erop terwijl het een telefoon is.. <_< Dan koop ik wel een Gameboy.. :rolleyes:
Geplaatst: 26 augustus 200420 jaren Auteur comment_23097 Ja precies een telefoon is ervoor gemaakt om ermee te bellen en te smsen
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26065 Nee ook om MP3 te luisteren, foto's maken en versturen, video's maken en versturen En van Msn snap ik wel je kunt er vanalles mee het enige wat is wil ik chatten en webcam!
Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0
Ik verw8 er wel veel van
dit stukje komt van messengerweb.nl :
MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien.
Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen.
De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google.
Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be