Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18864 Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0 Ik verw8 er wel veel van dit stukje komt van messengerweb.nl : MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien. Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen. De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google. Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26103 Nee ook om MP3 te luisteren, foto's maken en versturen, video's maken en versturen En van Msn snap ik wel je kunt er vanalles mee het enige wat is wil ik chatten en webcam! Jah vind ik nou ook.. Als je andere dingen met MSN wil doen dan download je zo'n programma.. :wink: B)
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26105 het is toch aleen maar makkelijker als er alles op en eraan zit dat schilt veel met verschillende dingen!
Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0
Ik verw8 er wel veel van
dit stukje komt van messengerweb.nl :
MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien.
Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen.
De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google.
Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be