Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262026 hey ik had een vraag : hoe moet ik een poppetje (of heel groepje in deze cel laten rondlopen ?)
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262042 met main scm maar hoe moet je mij niet vragen Gta back to action 10%
Geplaatst: 6 november 200519 jaren comment_262203 Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen. Eerst model laden: 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 ; hier gaat je missie verder dan En maken: 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 Opruimen: 0249: release_model #MALE01 Voorbeeld-geheel: :POP 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 :POP_3 0249: release_model #MALE01 Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet Bewerkt: 6 november 200519 jaren door JGuntherS
Geplaatst: 7 november 200519 jaren Auteur comment_262307 Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen.Eerst model laden: 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 ; hier gaat je missie verder dan En maken: 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 Opruimen: 0249: release_model #MALE01 Voorbeeld-geheel: :POP 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 :POP_3 0249: release_model #MALE01 Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet welk progamma voor gta kan ik hiervoor gebruiken ? en waar moet je dat invoeren ? in een hele lijst met missie scripts ? dan lukt het wel
Geplaatst: 7 november 200519 jaren comment_262345 Je hebt de mission builder nodig en SA place manager. Maar voordat je gaat SCM modden raad ik je aan de Tutorial van JGuntherS door te lezen. Daar leer je de 'Basis' Tutorial
Geplaatst: 7 november 200519 jaren comment_262584 Ik weet trouwens niet wat er gebeurt als je dat gewoon op de plek in de tut (INITIAL_1) neerzet, dat moet je maar proberen (vanwege de labels).
Geplaatst: 7 november 200519 jaren Auteur comment_262643 welke versies kan ik voor sa gebruieken ? bv missionbuilder 8.1 ofzow
Geplaatst: 9 november 200519 jaren comment_263379 Ik heb deze code in SA MB 0.33 gebruikt (link staat in de tutorial). Voor VC moet je geloof ik hiervoor de nieuwste versie hebben Bewerkt: 9 november 200519 jaren door JGuntherS
hey ik had een vraag :
hoe moet ik een poppetje (of heel groepje in deze cel laten rondlopen ?)