Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18905 A.U.B. kan iemand mij helpen ik kan de IMG tool niet meer gebruiken er staat steets acces denien ik weet niet wat het is PLZ help me
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18923 Lees eerst andere topics! Je moet de bestanden gta3.img én gta3.dir van het kenmerk Alleen Lezen afzetten: Rechtermuisknop > Eigenschappen > Alleen Lezen wegvinken. Probeer het nu nog eens
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18953 (heb zelfde probleem) lukt nog niet <_< Misschien moet je 'Alleen Lezen' op de hele map GTA Vice City uitvinken?
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18961 (heb zelfde probleem) lukt nog niet <_< Misschien moet je 'Alleen Lezen' op de hele map GTA Vice City uitvinken? hè verdomd .. hij doet het !!!!
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18979 voor meer vragen kunnen jullie dit topic checken dit topic bestaat als dus -slotje-
A.U.B. kan iemand mij helpen ik kan de IMG tool niet meer gebruiken er staat steets acces denien ik weet niet wat het is
PLZ help me