Geplaatst: 7 november 200520 jaren niet en later kun je er ook niet in Bewerkt: 7 november 200520 jaren door dmx
Geplaatst: 7 november 200520 jaren Je kan er alleen maar in tijdens de missie "Ice Cold Killa". Daarnaast kun je er nog heen met een teleportmod, bijvoorbeeld de n00bmod. Hierover vindt je meer informatie in de modding fora. Gunslinger
Geplaatst: 7 november 200520 jaren Je kan er nooit meer in behalve als je nieuw game doet en weer de missie Ice Cold Killa speelt want dan kan je er wel in en bij een aantal missie's dat zijn Jizzy T-Bone Mendez Mike Toreno loop je er ook in maar dan kan je niks doen dan alleen maar kijken naar het voorfilmpje. Succes er mee!
Geplaatst: 7 november 200520 jaren ow ik kan daar wel in!dat is toch zzoon soort sex achtig iets Vreemd dat je daar in kan... Maar het is inderdaad een hoerentent. Je vindt het onder de Gant Bridge, in San Fierro.
Geplaatst: 8 november 200520 jaren Auteur ow ik kan daar wel in! dat is toch zzoon soort sex achtig iets Vreemd dat je daar in kan... Maar het is inderdaad een hoerentent. Je vindt het onder de Gant Bridge, in San Fierro. ik denk da thij bedloelt in ls
Geplaatst: 8 november 200520 jaren het dakraam wat tijdens ice cold killer geopend is is het rest van het spel gesloten helaas..
wort dat gebouw van jizzy nog een keer van mij of niet