November 9, 200520 yr Wanneer komt ie uit? Ben bij mediamarkt geweest daar zeggen ze volgende week? Bij Intertoys in het krantje staat dat ie al uit is. En op internet heb ik gezien dat ie morgen uitkomt. Dus ik weet het niet meer. Wie kan mijn vraag beantwoorden?
November 9, 200520 yr Er gaan geruchten (die je hier had kunnen lezen) dat hij pas 2 december uit komt, nog eventjes wachten dus.
November 9, 200520 yr Er gaan geruchten (die je hier had kunnen lezen) dat hij pas 2 december uit komt, nog eventjes wachten dus. Dit had Take 2 toch bekend gemaakt?
November 10, 200520 yr 2 december game mania heeft dat gezegd op gamemania.be op 2 dec??? eerst 28 okt, dan 4 nov, dann EIND nov, en u al december???? ik ben het wachten beuuuu!
November 10, 200520 yr Er gaan geruchten (die je hier had kunnen lezen) dat hij pas 2 december uit komt, nog eventjes wachten dus. Dit had Take 2 toch bekend gemaakt? Ja, het is op verschillende sites te lezen, maar (helaas) ook op de site van Take Two. Dus dan is het echt 100% zeker. Maar heb toch wat geduld. Liever in december een spel met 10 bugs, dan in oktober een spel met 20 bugs.
December 2, 200520 yr Jongens ik heb een goedde mededeling . Hij is vandaag uitgekomen, ik wens hierbij iedereen veel plezier. Ruurd31.. :'D
Wanneer komt ie uit? Ben bij mediamarkt geweest daar zeggen ze volgende week? Bij Intertoys in het krantje staat dat ie al uit is. En op internet heb ik gezien dat ie morgen uitkomt. Dus ik weet het niet meer.
Wie kan mijn vraag beantwoorden?