Jump to content
Geplaatst:
comment_264374

Misschien vreemd dat ik er een topic over maak, maar wat is nu de preciese achternaam van Tommy. Ik heb zelf altijd gedacht van VercettY, maar ik zie op weet ik niet hoeveel plekken altijd VercettI staan.

Hier een stel voorbeelden met een I:

Je bent Tommy Vercetti, je hebt 15 jaar in de gevangenis gezeten en je hebt niets losgelaten over de maffiafamilie
Vercetti Estate

Beschrijving: Vercetti Estate is het grootste huis dat je in Vice City kan krijgen. Het huis heeft een zwembaden rondom het huis

Maar in de intro zie je Sonny weer het volgende zeggen:

Tommy Vercetty? Huh Shit!

Op de officiële site staat het ook met een I, maar wat het nu uieindelijk precies is weet ik ook niet.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_300800

Ja, ja, ik weet dat er al genoeg hierover is gezegd, maar Tommy Vercetti is een typische itiliaanse naam, en in Italië hebben ze de gewoonte Vercetti (als voorbeeld) met een i te schrijven in plaats van een y. :Y

Geplaatst:
comment_302468

hebben we nu een EE? want in gta 3 heb je ook zoon italiaanse mafia baas en tommy vercettI is een typisch italiaanse naam zoals mr KooKie al zei dus dat slaat dan weer op die mafia baas.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_302922

Oké, ik zie nu dus dat het Vercetti is, wilde alleen maar opheldering, ik denk dat er weinig mensen nog wat aan hebben aangezien de meesten het weten, dus doe ik het maar op slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.