Advanced Driving School 28 leden hebben gestemd
-
1. Onderdelen
-
The 3601
-
The 1800
-
Whip and Terminate0
-
Pop and Control0
-
Burn and Lap7
-
Cone Coil2
-
The '90'2
-
Wheelie Weave3
-
Spin and Go1
-
P.i.t. Maneuver0
-
Alley Oop4
-
City Slicking5
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik ben onlang opnieuw begonnen met de storyline missies van San Andreas. En ik zit nu juist bij de Driving School, waar ik weer eventjes aan een paar vervelende onderdelen bezig zat en weer heftig zat te vloeken tegen mijn beeldscherm
. Daarom zou ik ook even willen weten welke onderdelen van de auto-school jullie nu echt hatelijk vinden en waar je uren aan bezig zit. ( misschien wat overdreven
)
Hier een lijstje met de onderdelen en wat uitleg bij, indien jullie vergeten zijn hoe die welbepaalde missie heette waar je zo over struikelt elke keer.
The 360
Maak een rondje rond je as van 360°
The 180
Rij naar de volgende kegel, draai een rondje van 180° en parkeer recht tussen de kegels.
Whip And Terminate
Rij voorwaarts en draai de hoek om, parkeer je tussen de kegels.
Pop and control
Laat je banden springen door op de spike-strip te rijden, behoudt je controle en parkeer recht tussen de kegels.
Burn and Lap
Maak binnen een bepaalde tijd, 5 rondjes door het parcours d.m.v. te remmen met de handrem rond de kegels.
Cone Coil
Manouvreer je tussen de kegels, voltooi het parcours en parkeer recht tussen de kegels.
The 90
Parkeer je recht tussen de 2 andere geparkeerde auto d.m.v van je auto ertussen te slippen.
Wheelie Wheave
Maak een Wheelie en land recht in de rode marker.
Spin And Go
Rij achterwaarts, draai je zonder stil te vallen en parkeer je recht tussen de kegels.
P.I.T. Maneuver
Breng een andere politiewagen tot stilstand door de achterkant van de wagen te raken.
Alley Oop
Rijd op de Ramp, draai om je as in de lucht en parkeer je zo recht mogelijk.
City Slicking
Maak een ritje door San Fierro met de Super GT binnen een bepaalde tijd.
Eerst iets algemeens wat ik haat aan de auto-school; het feit dat je echt zo goed mogelijk in de marker moet parkeren of tussen de kegels, en dat je dan net een paar procentjes te kort komt en dan helemaal opnieuw moet beginnen. Ook als je voor Final Heading en End Postion alles goed hebt dat je soms nog Damage hebt en ook moet opnieuw beginnen. :S
De onderdelen die ik vooral haat zijn 'The 90' en Wheelie Wave. Ik ben er altijd echt bijna een uur aan bezig voor ik die goud heb. Bij the 90, heb ik ofwel een goeie Final Heading maar dan is men End Postion niet goed, ofwel is het omgekeerd. En bij Wheelie Wave zie ik mijn wagen toch echt wel te veel omkantelen ofwel te ver landen van de marker. :s
En nu zou ik graag jullie antwoord weten.
Stem in de poll natuurlijk wel, op datgene dat je het meeste haat.
Bewerkt: door Dizzee