Jump to content
Geplaatst:
comment_147770

E3 2005: Peter Jacksons' King Kong screenshots

Ubisoft had een groot deel van haar stand omgetoverd voor haar game op basis van Peter Jackson's King Kong-film. In de film kan je afwisselend spelen met een onderzoeksteam en met King Kong. Het team dat Beyond Good & Evil ontwikkelde, werkt aan Peter Jackson's King Kong en een gelijkenis tussen de twee games lijkt het gebruik van de camera te zijn in het spel. Een render van een oude expeditiecamera op een tripod is namelijk te vinden op de FTP-server van Ubisoft. King Kong is niet het enige beest dat je zal tegenkomen op Skull Island, getuige de T-Rex op de screenshots...

Screenshot 1

Screenshot 2

Screenshot 3

Screenshot 4

Bron: Planet.nl

----------------

Deze game lijkt mij zóóóóóóó vet hea.. B)

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_212676
Wow :klap:

Nice concept.

Ben alleen bang dat kong mijn PC met de grond gelijk maakt...

Het ziet er inderdaad erg gaaf uit.

Maar mijn pc knalt denk ik dan ook uit elkaar. Maar ik snap alleen niet de bedoeling van het spel. :?

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_239352
In dit artikel op Gamer.nl vindt je 3 links om de demo te downloaden. :)

Gunslinger

Balen.. Ik zit nu ff bij een vriend maar als ik thuis bent ga ik hem zeker downloaden. Volgens mij is deze game zo gaaf.

Als er mensen zijn die de demo gespeeld hebben zeg dan even of die goed is? Hij zal qua graphics wel goed zijn. Maar dan de gameplay nog.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.