Hij is nu redelijk klaar, wil je 'm downloaden, dan moet je de nieuwste voorgecompileerde versie hebben, en het eiland zelf. Kijk bij downloads!
Plot:
Je gaat in een Greenwood naar een boot toe, met die boot ga je naar Pancake Island, als je vanaf de pier in LS kijkt zie je het liggen. Op het eiland staat een Balla (meerdere Ballas) die je proberen af te maken, dus moet je ze afmaken. Ik heb ook een suggestie gekregen van Big Smoke dat je eerst bij eilandje komt vol Ballas en dan ga je naar PI met de Ballas in je nek (of je moet ze afmaken).
Hij is nu redelijk klaar, wil je 'm downloaden, dan moet je de nieuwste voorgecompileerde versie hebben, en het eiland zelf. Kijk bij downloads!
Plot:
Je gaat in een Greenwood naar een boot toe, met die boot ga je naar Pancake Island, als je vanaf de pier in LS kijkt zie je het liggen. Op het eiland staat een Balla (meerdere Ballas) die je proberen af te maken, dus moet je ze afmaken. Ik heb ook een suggestie gekregen van Big Smoke dat je eerst bij eilandje komt vol Ballas en dan ga je naar PI met de Ballas in je nek (of je moet ze afmaken).
Code:
Thread:
Missie zelf:
Wat variabeles (zet maar bij de MAIN ofzo):
In de GXT is 1 extra regel toegevoegd in de table MAIN: PANCA_1 = Are you going to Pancake Island?
In de GXT is nu een extra table voor deze missie: PANCA1 (lege table)
Ik zal er later bij zetten hoe je 'm installeert
Screens:
Filmpjes:
Filmpje 1
Filmpje 2 (nieuwste versie)
Downloads:
Gemodificeerde MAIN.SCM, SCRIPTS.IMG, AMERICAN.GXT (nieuwste versie) (met storyline-missies er nog bij)
Gemodificeerde MAIN.SCM, SCRIPTS.IMG, AMERICAN.GXT (1e versie) (met storyline-missies er nog bij)
Pancake Island, de halfpipe is van blackpearl11, de rest is van mij (de ide+ipl moeten in GTA-map\data\maps\mods)
Todo:
Sweet ofzo spawnen en achter je aan laten hobbelen
Cutscene (kan ik zelf niet)
Changelog:
14 Nov. 2005
---Missie verder afgemaakt
---Schietende Balla
---Download bijgewerkt
---Filmpje bijgewerkt
13 Nov. 2005
---Mission Failed bij kapotte auto of boot
---GXT table toegevoegd
---Fade bij het in de boot gaan
---Onnodige uitgecommentariseerde regels verwijderd
---Auto-models worden nu weer opgeruimd (gereleased)
---Variabeles bijgewerkt
---Download toegevoegd
12 Nov. 2005
---Filmpje toegevoegd
11 Nov. 2005
---1e versie
Ik zou graag je mening erover willen horen, en als je suggestie hebt, post ze!
Bewerkt: door JGuntherS