The Italian Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) hallo hier een quiz over gta libertycitystories (een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler regels: pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt veel succes!!!! EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar >>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL! Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<< Bewerkt: 2 mei 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Tony Cipiranici. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 das toni welke auto staat het er eerst in de carsalesman showroom? ( waar in gta III de banshee stond ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 das toniwelke auto staat het er eerst in de carsalesman showroom? ( waar in gta III de banshee stond ) Ten eerste ben jij niet maar ik en ten tweede is de vraag nog helemaal niet goed gerekend. Misschien val ik nu voor mijn doen hard uit maar ik ben érg deprie (ofzo). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 das toni welke auto staat het er eerst in de carsalesman showroom? ( waar in gta III de banshee stond ) Ten eerste ben jij niet maar ik en ten tweede is de vraag nog helemaal niet goed gerekend. Misschien val ik nu voor mijn doen hard uit maar ik ben érg deprie (ofzo). Als je aan de beurt bent verzin dan een vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Het is nog niet goed gekeurd!!! Lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Het is nog niet goed gekeurd!!! Lezen! Welke vraag is nog niet goedgekeurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 De vraag van wie is de hoofdrol speler. Ik ben weer wat minder deprie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Tony Cipiranici. jij bent sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Goedgekeurd... Hoe heet de 1ste missie van Ma Cipiranci. Bewerkt: 11 november 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Snappy Dresser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 En de flitsende kikker wint flitsende prijzen...Namelijk, het recht om de volgende flitsende vraag te kwaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 het lijkt me dat het veel te lang duurt voordat zo'n vraag goedgekeurd is, beetje onzin vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Als ik vraag wat is een koekje (bijvoorbeeld)? Dan zegt de andere, dat is een rechthoekig roze gekleurd deken. Hij stelt de volgende vraag. Dan stelt hij een vraag terwijl het antwoord fout was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Als ik vraag wat is een koekje (bijvoorbeeld)?Dan zegt de andere, dat is een rechthoekig roze gekleurd deken. Hij stelt de volgende vraag. Dan stelt hij een vraag terwijl het antwoord fout was. Ja laten we het nou maar zo doen. Het antwoord op je vraag is een etenswaren gemaakt van deeg dat zeer goed smaakt bij thee en koffie. Ik doe wel eve nieuwe vraag. Hoeveel verschillende shotguns zitten er in het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.