Jump to content
Geplaatst:
comment_264926

hallo hier een quiz over gta libertycitystories

(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler

regels:

pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is

en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt

veel succes!!!!

EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!

Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<<

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 208.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_766761

Ja ik denk het wel hoor.

Want ik heb ook dat ik soms achter een muurtje sta en zij vuren gewoon door die muur heen dus ik denk dat het ook bij een garage ook zo is.

Bewerkt: door Sunray

Geplaatst:
comment_766765

@Sunray: de situatie die jij beschrijft kan bij alle muurtjes voorkomen. Ik heb het nu specifiek over die garage. Hoe kun je in die garage juist wel of juist niet geraakt worden? Dat geld alleen voor dat object :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_766766
@Sunray: de situatie die jij beschrijft kan bij alle muurtjes voorkomen. Ik heb het nu specifiek over die garage. Hoe kun je in die garage juist wel of juist niet geraakt worden? Dat geld alleen voor dat object :puh:

ja

dat is mijn antwoord ;)

Geplaatst:
comment_767253

Omdat de toerist het Red Light District nog wil zien? :puh: Weet ik veel :puh:

@hieronder: Waarschijnlijk het zevende level van de 'See The Sight Before Your Flight' missies :)

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_767310
Wat isight 7 :bonk:

Sight 7 is de 7de bezienswaardigheid van See The Sight Before Your Flight.

En allemaal fout.. :D

Edit @ Hieronder: Nope..

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_767961

Helaas allebij fout.. De missie gaat over dat je de mensen voor hun vlucht nog even bezienswaardigheden moet laten zien maar de vraag is waarom de kerel uit Sight 7 naar de Strip Club wil.. Er zit namelijk iets achter, want een bezienwaardigheid is het niet echt..

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_768023

Ik weet het zeker nu. ^_^

Iedereen lachte hem uit omdat hij hoe zal ik het zeggen laf is (je weet wel wat ik bedoel).

En hij wilt zich bewijzen dat hij een echte man is daarom gaat hij naar die strip club voor die foto aan zijn vrienden te laten zien.

Mooie vraag ASPHALT. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.