Jump to content
Geplaatst:
comment_264926

hallo hier een quiz over gta libertycitystories

(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler

regels:

pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is

en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt

veel succes!!!!

EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!

Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<<

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 208.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1707188

Oké ik zal een vraag stellen:

Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories?

Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game.

GTA PSP ?

Jep, dat is juist. Sorrie voor mijn late antwoord, ik was vergeten dat ik hier een vraag had gesteld.

Bedankt supergtagamer voor je PM.

Graag gedaan :puh:

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1801144

In GTA LCS is de Porter Tunnel gewoon maar na de Missie Brining the House Down komt er grote schade en is hij ingestort/kapot.

In GTA III waren ze bezig om hem te repareren en werdt hij na de missie Last Request gedeeltelijk geopend.

En na de missie A Drop In The Ocean de rest ook.

Geplaatst:
comment_1802130

In GTA 3 is het mogelijk van Portland naar Stauton Island via de Porter Tunnel Gaan.

In GTA Liberty City was op die plek nog een Veerpont/Ferry en kon je niet vanaf Portland naar Stauton Island via de Porter Tunnel Gaan want die bestond toen nog niet.

Geplaatst:
comment_1803021

Ik weet zeker dat de persoon boven me het goed heeft, maar ga alsnog en verhaaltje plaatsen :bier: !

In GTA 3 is er een tunnel die in aanbouw was, deze aanbouw is pas klaar als je ''Last Requests''

Dit geld ook voor de tunnel naar Shorside village en die is pas open na ''A Drop in the Ocean'''

In GTA LCS was er eerst een Veerpont en ze waren toen nog bezig om de tunnel te bouwen(dit stopte volgens mij omdat de mensen van de veerpont de staking wonen?).

Uiteindelijk moest Tony tijdens de missie ''Bringing the house down'' waar ook een deel werd verneitiegt.

Daarom was die tunnel in GTA 3 ook gesloten als Staunton Island beschikbaar is i.v.b. de ontploffing van de missie .

Geplaatst:
comment_1804326

Ik weet zeker dat de persoon boven me het goed heeft, maar ga alsnog en verhaaltje plaatsen :bier: !

In GTA 3 is er een tunnel die in aanbouw was, deze aanbouw is pas klaar als je ''Last Requests''

Dit geld ook voor de tunnel naar Shorside village en die is pas open na ''A Drop in the Ocean'''

In GTA LCS was er eerst een Veerpont en ze waren toen nog bezig om de tunnel te bouwen(dit stopte volgens mij omdat de mensen van de veerpont de staking wonen?).

Uiteindelijk moest Tony tijdens de missie ''Bringing the house down'' waar ook een deel werd verneitiegt.

Daarom was die tunnel in GTA 3 ook gesloten als Staunton Island beschikbaar is i.v.b. de ontploffing van de missie .

Dit was hetgene dat ik wilde horen. Volgende vraag voor u.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.