Jump to content
Geplaatst:
comment_264926

hallo hier een quiz over gta libertycitystories

(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler

regels:

pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is

en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt

veel succes!!!!

EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!

Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<<

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 208.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1988810

NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven.

Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen?

Click here to view the SnapMap

Het zijn alle 3 safehouses.

doordat deze bijna 45 minuten na de volgende post erna is ge-edit kan ik niet zeggen of dit ook je eerste antwoord was. En gezien de quotes erna heb ik zo het gevoel dat je probeert vals te spelen, Dat is niet lief oswald. :(

Ik geef de volgende vraag dus aan de eerste persoon die het goed heeft.

het zijn alle drie safe houses

Deze is voor jou Ballas4Life

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2007089

Na herhaald mijn voertuig door de Pay 'n' Spray te halen, is deze nog steeds niet van kleur veranderd. Geef enkele voorbeelden hoe dit kan gebeuren.

(Je mag aannemen dat het voertuig wel toegelaten word, dus geen overheidsvoertuigen ed)

Geplaatst:
comment_2008334

Haha, daar heb je me. Ik zocht eigenlijk naar een voorbeeld van een speciaal voertuig dat een kleur krijgt toegewezen (zoals de Landstalker van See the Sight Before Your Flight) die niet veranderd.

Maar deze vind ik ook goed bedacht: volgende is voor jou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.