Jump to content
Geplaatst:
comment_264926

hallo hier een quiz over gta libertycitystories

(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler

regels:

pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is

en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt

veel succes!!!!

EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!

Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<<

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 208.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2165278

Je kan al je rewards (Hidden packs, Outfits) bij al je safehouses vinden (i.p.v. bij maar enkele safehouses bij de voorgaande GTA's)

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_2165279

Dat antwoord was niet wat ik zocht, maar was op zich wel bijna volledig juist geweest, zij het niet dat er twee voertuigen zijn die je enkel in Staunton ontvangt als beloning en niet bij de andere twee safehouses. Ik kan het dus niet goedkeuren, maar het was wel een antwoord dat dichtbij kwam!

Geplaatst:
comment_2165913

Haruhi, Ik denk niet dat dat antwoord correct is. Als ik in bijvoorbeeld GTA:IV het raam uitkijk zie ik auto's En in GTA: V Precies hetzelfde. Zelfs in GTA:Vice City kan ik me herinneren dat je auto's voorbij zag rijden als je uit het raampje van je hotel kamer kijkt.

Ik ga voor het antwoord, Elk Safehouse heeft een Health Pick up binnen in.

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
comment_2165969

Je kan door de ramen naar buiten kijken?

Op zich is dat wel juist, maar niet helemaal wat ik zocht.

Ik ga voor het antwoord, Elk Safehouse heeft een Health Pick up binnen in.

Nou, in IV kon je niet naar buiten kijken (of enkel bij Playboy X), daar waren slechts textures voorzien, in V wel het geval. Maar V nekt jouw antwoord dan weer, aangezien V net als LCS (en VCS) Health Pick Up's heeft in alle safehouses. Maar jullie komen zeer dicht inde buurt.

Geplaatst:
comment_2166190

Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat je bij alle safehouses een kleding icoontje hebt waar je alle volledige outfits kan oppikken. i.p.v. apparte interieurs of kleding kasten waar je je outfit in detail kan aanpassen, of kleding icoontjes verspreid over de gehele map.

Nu zit ik maar wat te gokken.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2173872

Ik heb er lang mee gewacht, maar ik ga deze goedkeuren omdat het op zich wel klopt. Rinaldootje kan de volgende doen!

Hetgene dat ik zocht was dat Safehouses in LCS (en VCS) interieurs hebben waarbij je naar buiten kunt kijken (dynamische ramen dus), maar waar je (in tegenstelling tot V) niet naar binnen kunt kijken van buitenaf. De ramen van de safehouses hebben dus textures met meerdere properties.

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.