November 12, 200520 yr hoe gaat dat in zijn werk? hoe kan je oline spelen en wordt mta dan neit te vol kwam gangster als er allemaal mensen online gaan? Edit door BS: Moved naar MTA General Edited November 12, 200520 yr by Big Smoke
November 12, 200520 yr hoe gaat dat in zijn werk? hoe kan je oline spelen en wordt mta dan neit te vol kwam gangster als er allemaal mensen online gaan?Edit door BS: Moved naar MTA General Ik snap je niet echt Online spelen en dan wordt MTA dan niet te vol kwam gangster als er allemaal mensen online gaan? Dit? Ik snap je echt niet Maar je moet Vice City of 3 . Later nog SA en MTA 0.5(later 0.5.1) www.multitheftauto.com
November 12, 200520 yr @an-ERWIN-vos: check is http://www.mtavc.com/mta05/playmta_nl.htm...of gebruik de Zoekfunctie van dit forum
hoe gaat dat in zijn werk? hoe kan je oline spelen en wordt mta dan neit te vol kwam gangster als er allemaal mensen online gaan?
Edit door BS:
Moved naar MTA General
Edited by Big Smoke