Jump to content
Geplaatst:
comment_266045

Ik snap het allemaal dat het zo erg is dat GTA LCS nog niet uit is, pas tot 2-12-05, zou ik ook zijn als ik hem nog niet had, MAAR waarom koop je hem niet gewoon via internet >? goedkoper, en JE HEBT HEM EERDER ?? egt zo'n drama zie ik niet//\\ :)

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_269829

Ik hoop alleen echt dat er downloadable content komt voor de game, hopelijk is de nieuwe game in mei ofzo een uitbreiding en tegen die tijd heb ik wel een grotere memory card.

Geplaatst:
comment_269833

Ik hoop ook op een uitbreiding, of anders op een volledig nieuwe game. Maar dat ie al in mei zou komen, denk ik niet, want GTA games komen altijd in het eindejaar uit: Oktober, November

Geplaatst:
comment_269876
Ik hoop ook op een uitbreiding, of anders op een volledig nieuwe game. Maar dat ie al in mei zou komen, denk ik niet, want GTA games komen altijd in het eindejaar uit: Oktober, November

Dat is waar tot nu toe is élke GTA-game in Oktober gekomen (USA), behalve GTA:London. GTA:London kwam in April '99 en GTA:2 kwam in oktober '99 en daar zat ook een halfjaar tussen. Maar een nieuwe 3D-game maak je natuurlijk niet in een half jaar, en daarom zat ik (naast dat t stond op wikipedia) te denken aan een uitbreiding. Misschien dan alleen b.v. een mission-pack zoals in gta:London.

Bewerkt: door The Golden Fighter

Geplaatst:
comment_272287
Ja, juist maar kan toch bijna niet meer langer wachten

Ik zou het nu nog wel even volhouden want anders heb je hem in de brievenbus op de dag van de Nederlandse release.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.