Jump to content
Geplaatst:
comment_266177

Om een nieuwe vrienddin te hebben (de vriendin die boven op een dak staat te schieten) moet je je muscles kwijt geraken. Maar ik heb nu volledig muscles en ik moet die kwijtgeraken maar ik weet niet hoe! :?

Help plz...

Ik weet niet of het er iets toe doet maar ik heb het op xbox

Greetz XboxGta

Featured Replies

Geplaatst:
comment_276873

Ik sleep haar meestal mee in haar eigen politiewagen. En je kan niet zien of je te hard rijdt. Gewoon even proberen en ik druk steeds even op gas zodat ik min over meer stotend rondrij (zoals een bejaarde van 105 zou rijden). Als ze roept dat je te hard rijdt druk je even niet op gas. Zolang de pleziermeter zich vult gaat het goed....(daar kan je het dus een beetje aan zien)

Geplaatst:
comment_276877

Aha, ik dacht die polite-agente. Maakt niet uit, principe blijft hetzelfde. De pleziermeter in de gaten houden en je snelheid steeds blijven aanpassen aan haar wensen.

Geplaatst:
comment_276878

In het begin is het een beetje aanvoelen hoe rap je mag rijden. Het is zoals schaap al zei; als er staat dat je te rap rijdt, laat je gas dan een beetje los. Dus een beetje 'schokkend' rondrijden. Ik reed gewoon met een willekeurig voertuig, rondjes op de velden rond haar huis.

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_277067

zo'n dates zijn de gamakelijkste :D ik moest gaan dansen met die in de desert en moest naar de dansclub in san fierro en wou een binnenwegje pakken :D natuurlijk mijn limousine op z'n dak en ze heeft me gedumpt (voor die date) :N

Geplaatst:
comment_277234

Nee, er zal geen verschil zijn in het aantal % dat je bijkrijgt voor een geslaagde date.

Als je een zeer hoge sex-appeal hebt, zal je uiterlijk wel geen rol meer spelen ( fat, muscle,.. ) en zal ze direct naar bed met je willen. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.