Geplaatst: 13 november 200519 jaren comment_266454 ik ben een lijstje voor sinterklaas ( :$ )aan het maken en ik wil graag de preciese datums van deze spellen zodat ik ze aan me ouders kan vragen of niet 1 True Crime New York 2Fear&Respect 3The Godfather ik zou het graag snel willen weten greetzzzz henkie
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268637 Nee, dat spel is nog niet uit. In Amerika komt hij uit op 1 April 2006, ik weet niet hoelang het duurt voordat hij ook hier is. Maar verlopig is hij er nog niet. ow jammer want op de site van rockstar staat oktober en ik wil zelf graag call of duty 2 kopen mmaar het is wel ff lang rijden naar de winkel om naar de achterkant te kijken dus weet iemand hoeveel gigabyte hij nodig heeft Je post al een paar keer dubbel in dit topic. Gebruik volgende keer de EDIT knop Het zijn er zoals Beathbox al zegt 4. Bewerkt: 17 november 200519 jaren door W3sl3y
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268748 pffff die spellen worden ook maar groter en groter
ik ben een lijstje voor sinterklaas (
:$
)aan het maken en ik wil graag de preciese datums van deze spellen zodat ik ze aan me ouders kan vragen of niet
1 True Crime New York
2Fear&Respect
3The Godfather
ik zou het graag snel willen weten