Geplaatst: 14 november 200519 jaren comment_267143 Hoi allemaal. Ik heb paar Mod nodig, dat ik meer zicht kan krijgen in GTA-SA. ik heb ze ooit gehad maar ik kan ze niet meer op Internet vinden! Kunnen jullie me helpen? Cheers
Geplaatst: 14 november 200519 jaren comment_267151 Hey, Je kan de 10x draw distance mod gewoon downloaden op gtagames.nl, maar je zal wss ook last hebben van die storing. Als je op de site het niet kan downloaden, kijk dan eens hier. Daar staat hij ook. Bewerkt: 14 november 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 16 november 200519 jaren Auteur comment_268115 Hey,Je kan de 10x draw distance mod gewoon downloaden op gtagames.nl, maar je zal wss ook last hebben van die storing. Als je op de site het niet kan downloaden, kijk dan eens hier. Daar staat hij ook. HOI en bedankt, Ik heb t gevonden, maar ik deed iets anders... . Ik heb gewoon geprobeerd om in SA-Menu de overzicht verder te zetten, en toen kreeg ik ook wat storingen! Dus dat 10xDraw is niet zo echt HEEEL erg! Wel Bedankt
Hoi allemaal.
Ik heb paar Mod nodig, dat ik meer zicht kan krijgen in GTA-SA.
ik heb ze ooit gehad maar ik kan ze niet meer op Internet vinden!
Kunnen jullie me helpen?
Cheers