Jump to content
Geplaatst:
comment_267330

Ik heb mijn dff vanuit 3dsmax geexporteerd, maar als ik een dff check doe met mn txd workshop 3.7 of mn txd builder 1.1 doe. Dan staat er dat er 0 textures zijn gebruikt en dat hij er ook geen nodig heft dus.

Wat doe ik fout... exporteer ik mn dff fout. Of moet ik een ander prgramma gebruiken voor mn dff check

(voor san andreas).

Alvast bedankt..

, Evildirk

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_267351

Ik heb mn model getextured in 3dsmax. Geexporteerd in .dff. Toen heb ik gekeken in txd workshop 3.7 en txd builder 1.1 voor de dff check, maar er stonden geen textures in de dff.

Ik had geen textures in mn txd builder staan en toch stond er al textures found...

Snap je het nu :Y ?

Geplaatst:
comment_267368

Dat die zegt 'All textures found' is omdat er 0 textures zitten in de dff en als die ze alle 0 vind heeft die ze ook allmeaal gevonden :Y (omdat 0 niks is klinkt het gek)

Kijk even in de Material Editor in max of 'Difuse color' wel ingevinkt is bij 'Maps' kijk ook of je je textures wel via Bitmap zijn gelaad en je textures ook .BMP zijn

Geplaatst:
  • Auteur
comment_267373

ik doe altijd mijn textures laden via ambient color, boeit dat wat?

Ik zal ze eens laden met diffuse color (en natuurlijk ook aanvinken :bonk: )

Edit: Je bent top! Het is gelukt :D Ik heb de diffuse color aangevinkt en daarin mn texture geload.

Moet ik het altijd via ambient of diffuse doen?

Thanx:D:D

Edit: @big bear: Oke, thanx

Bewerkt: door evildirk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.