November 15, 200520 yr Hallo allemaal, ik zou wille vrage of jullie wete of de multi theft auto er al is voor gta sa zo ja waar kan ik um downloaden:)? alvast bedankt, don gta
November 15, 200520 yr Nee hij is nog niet uit, en dit kon je beter vragen op het multi theft auto forum. Goed gtagames en hun site in de gaten houden, het komt op beiden 100% zeker op als hij uit komt. Edited November 15, 200520 yr by DMWTM30
November 15, 200520 yr Daar is een speciaal (sub)forum voor aangemaakt. Daar staat bijna alle informatie erover en het laatste nieuws (denk ik, ik kom er nooit) Dat kun je hier vinden. Hier (klik). Joriz houd ook alles bij op de startpagina van Gtagames.nl. Ruurd31.. :'D *Edit: DMWTM30 was net wat eerder. Edited November 15, 200520 yr by ruurd31
Hallo allemaal,
ik zou wille vrage of jullie wete of de multi theft auto er al is voor gta sa
zo ja waar kan ik um downloaden:)?
alvast bedankt,
don gta