Geplaatst: 16 november 200519 jaren comment_267965 Bij een van de missies van de 'motorclub' moet je binnen een paar minuten een chaos meter vullen. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid deze meter vol. Zelfs niet met 5 sterren politie achter me aan. Weet iemand hoe je dat moet doen? Alvast bedankt.
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303206 @ammunation je kon met de minigun op de propellors schieten dan explodeerd de heli.
Geplaatst: 5 januari 200619 jaren comment_303437 koop of vind een paar granaten... en dan in de rondte gooie..dat werkt heel goed bij mij...
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305541 Doe het zo: zorg dat je drie à vier sterren hebt als de missie begint (dat is makkelijker omdat de VCPD heli dan al boven het gebouw hangt) Ga dan op het dak staan en schiet de heli uit de lucht met een rocket Launcher of -zo mogelijk- een Minigun. De heli explodeert op de grond en neemt (hopelijk) ook een paar agenten, Police's en SWAT-van's mee in haar ontploffing.
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308644 Je hoeft niet persé al 3 of 4 sterren te hebben als de missie begint, met goeie munitie kan je gewoon lekker alles kapot schieten( rocket launcher b.v.) en de missie gewoon op tijd halen. Met cheats kan je ook gewoon een tank spawnen
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_308654 Je hoeft niet persé al 3 of 4 sterren te hebben als de missie begint, met goeie munitie kan je gewoon lekker alles kapot schieten( rocket launcher b.v.) en de missie gewoon op tijd halen. Met cheats kan je ook gewoon een tank spawnen En als je geen cheats wilt gebruiken krijg zes sterren steel tank een breng hem naar je garage en je hebt hem. Bewerkt: 8 januari 200619 jaren door gta-liefhebber
Geplaatst: 8 januari 200619 jaren comment_309838 Met een tank is deze missie natuurlijk het makkelijkst. Of je moet op een gebouw staat en met een Rocket Launcher iedereen doden, maar ik raad de tank aan.
Bij een van de missies van de 'motorclub' moet je binnen een paar minuten een chaos meter vullen. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid deze meter vol. Zelfs niet met 5 sterren politie achter me aan. Weet iemand hoe je dat moet doen?
Alvast bedankt.