Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_570169

Je bent nog maar een beginner, niet? Als beginner is deze sig héél mooi. Ik weet niet hoe je deze sig geflikt hebt :schater: . Hoe dan ook, in je sig zitten genoeg effecten. Het enige wat je zou moeten veranderen is de tekst. Ik zou een ander kleur nemen. Misschien kun je appelblauwzeegroen (wat een woord) gebruiken als je kleur. Misschien kun je dan ook je tekst wat kleiner maken en ergens anders zetten. Misschien tussen het zwarte deel?

90% - Voor een beginner is dit wel een hele mooie sig, Rs-modder

Jorge F is me voor :duh:

Je sig ziet er vet uit, Jorge F! De letter F is mooi 'omsingeld' door de sierlijke lijnen (kan geen ander woord vinden :bonk: ) Het enige wat ik zou weglaten is het Jorge F onderaan je sig. Dat stoort wat. Ik zou Jorge op een andere plaats zetten. Voor de rest is je sig best goed!

90%

Bewerkt: door Lord of War

Geplaatst:
comment_570531

Ik vind hem niet geweldig, ik vind dat hij andere kleuren moet hebben. Ik had je op MSN al een tip gegeven over je tekst, die heb je min of meer een beetje opgevolgd. En ik heb je al vaak gezegd dat je een render erin moest doen. Maar ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Probeer nog steeds die color balance. Want ik vind de kleuren niet echt mooi, nogal monotoon.

6/10, omdat je nog maar een beginner bent.

Geplaatst:
comment_570562

Nou rs modder , Ik vind die van jou niet zo mooi . Gewoon je naam in de simpelste tekst ooit . Download een fond van een site . Die zijn meestal mooier en maakt dat van je sig dus ook . En verander de kleur van die sig . Ik kon er niet lang naar kijken zo vel dat groen. Misschien een ander kleurtje maar dat is jou mening. Verder is het je eersten werk . Vandaar een 6 :cya:

Geplaatst:
comment_570597

Het is nogal een donkere sig, mss beetje prutsen aan brightness

kvind het ook wat rare kleuren, de c4d vind ikd ik er ook niet bij passen :)

anderzijds best mooi gedaan :) 7/10

Bewerkt: door Nielok

Geplaatst:
comment_571448
Tja een beetje ja hoe zal ik het zeggen ik vind hem niet zo mooi je hebt alleen een man en wat zwart wit kleuren sorry een 7/10

OMG, het enige wat ik uit jou posts aflees zijn afkrakende posts, bijna elke post die je hier geplaatst hebt kraak je tot nu toe bijna alle pics van iedereen af, terwijl de pic van jou nou niet echt de beste is.

Jij rate alsof je een pro designer bent.

>>> Door .Levi.: Dit soort berichten via PB. Je hoort nu gewoon de signature van Syfes te raten.<<<

Bewerkt: door .Levi.

Geplaatst:
comment_571451

Dogwatch,

je sig heeft niet veel kleur, maar het is meer in de verleden tijd gezien denk ik met die grijze kleuren (niet dat de mijne veel kleuren heeft :)).

Wel een mooi plaatje. Ook wel mooi dat lettertype. Die gekleurde D is ook erg geslaagd.

Ik geef je'n 9/10

Bewerkt: door -YokoZumi-

Geplaatst:
comment_572625
Ziet er mooi uit.Een 8/10

Grtzz j0ry :t

Ik weet dat ik ook niet super rate maar dit is al helemaal niks :N

------------------------------------------------------------------------------------------

Maar ik vind je sig wel leuk gedaan . Je hebt al die (de meeste ) artworkjes gaan lopen plakken . En knippen . En dat heb je goed gedaan want ze vloeien leuk op elkaar in . Wat ik minder vind is dat,dat ook alles is . Misschien kan je nog wat effecten gebruiken op de punten waar je geen art hebt staan .Die streepjes onder je naam zijn leuk . Ne4t zoals in het echt zo'n krabbeltje . maar als je een artwork voor san andreas neem : Waarom kies je dan zo'n droog lettertype . Ga naar de download database en download het lettertype (fonds) van san andreas . Past er Misscien wel gelijk een stuk beter bij . Maarja ben wel benieuwd met welk prog dit gedaan is . maakt niet uit want hij is simpel maar leuk . Maar effecten loos (sorry mensen maar ik ben daar een erge fan van) Ik geef hem nog net een 7,25 :cya:

Voor de geene die mij gaat raten . Wat je ziet is een dog tag . Zo'n soort ketting die door het leger gebruikt word voor indeficatie . Bij battlefield (2142 :spel) kun je door iemand te doden met je mes stelen . Daar is dit idee op gebazeert :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.