Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_611112
De KillZone sig :D. Ik zie dat je de kleur van je letters hebt veranderd, wat naar mijn mening beter is. Dit is echt zo'n originele sig die van mij wel een 9 krijgt :D.

eerst @ mastertunner, er staat djanick in m`n plaatjes omdat dat m`n echte naam is enzo ^^

oke nu voor de sig :)

ik vind uhm.. MOOI! :puh: vind de kleuren mooi en vooral dat stuk goud dat verschijnt

heb er eigenlijk niet veel op aan te merken :bier:

8/10

Geplaatst:
comment_611602

Tja je zegt het zelf al, "zo mooi issie niet" en dat is niet lullig bedoelt hoor, het is jammer dat er geen effecten in zitten(/kunnen?) waardoor hij nogal leeg/kaal is. Ik weet niet wat je allemaal kan met paint (gebruik het nooit) dus ik kan het ook moeilijk beoordelen.

ik denk dat ik het een 6.5/10 geef.

ow en voor de volgende wil je plz deze Rate en niet mij sig (die is net nog gerate)

tnx en mazzol :cya:

gowuq6.jpg

Geplaatst:
comment_611616

Je render goed bijbewerkt

achtergrond heb je iets aan veranderd maar hoe je dat deed weet ik niet de achtergrond past goed bij de render

Letterype is gepast bij deze achtergrond maar je kon hem nog wat duidelijker maken ,dan was hij compleet

Procent :90%

Greetings Syfes mazzl :)

Geplaatst:
comment_611633

Hehe, ik ben niet zo'n echte fan van Beyoncé, maar deze is mooi gemaakt :Y

Je render is mooi uitgeknipt, en je achtergrond is simpel, maar goed gebrusht. Je lettertype valt nog mee. Je hebt er wat werk ingestoken, dat zie je :klap: Misschien nog een 1px border? Een 8'je

Bewerkt: door Mastertuner

Geplaatst:
comment_611761

Ik denk niet dat je er echt veel aan hebt zitten werken....Dit is 'knip-en-plak' werk naar mijn zeggen. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem lelijk vind ofzo, integendeel. Maar zeg nou zelf, veel te raten is hier niet aan he....Het enige wat ik kan zeggen is dat de render goed gerendeerd is....6,8/10

Geplaatst:
comment_612478

Mooi gemaakt, alleen vind ik wel dat de achtergrond niet echt bij de render past! En de achtergrond is wat te licht t.o.v de render! Een 7.5/10

Rivel

Geplaatst:
comment_612488

Leuke sig! ;) Een korte rate:

Ik vind dat je een zeer mooie render hebt uitgekozen de kleuren zijn bijpassend. Ik heb alleen 2 min puntjes op aan te merken: Je teskt is niet bijpassend kwa stijl en kleur, probeer eens een bijpassend fontje te vinden en je achtergrond is wat standaard probeer eens een brush daarvoor te gebruiken. 7.8/10

Geplaatst:
comment_612499

leuke sig mooie achtergrond en lettertype past mooi bij het geheel ik geef je een 8/10

PS. mijne is in paint gemacht en ik houd van simpel maar leuk duss...(je mag um afkraken maar dat boeit me geen ene snoer)

BoBo 8)

Geplaatst:
comment_612683

Wel, je hebt niet veel gedaan aan je sign. Alleen een leuke tekst eropgezet 8) Veel rating is hier niet echt aan he :N Je krijgt een 6.5. (Vanwege je mooie tekst :puh:)

Geplaatst:
comment_612991

Een leuke sig, wat rustiger. Voor de rest heel simpel, iets te simpel het is eigenlijk gewoon artwork. Je krijgt van mij dan ook een 7. Omdat ik vind dat er niet veel werk in zit, maar hij is wel weer erg mooi.

Geplaatst:
comment_612993
sigxxlh5.jpg

Stijlvolle sig! Alleen niet zo moelijk te maken. Je hebt gewoon een render gepakt (misschien ingekleurd) en op een achtergrond geplakt + je naam toegevoegd. Maar het maakt mij niet zoveel uit wat je gedaan hebt, als hij maar mooi is! En dat is deze zeker, dus krijg je een 7/10!

@ hieronder: Kapsones? Mmh! XD

Bewerkt: door ArticLight

Geplaatst:
comment_613078
bfsig3tw8.png

Op msn heb ik je duidelijk al verteld dat ik je sig mooi vond en heb de redenen opgenoemt. Maar voor je kapsones ook nog even op het forum gezet ^_^ . K vind het een leuke sig. Alleen op de eene plaats zie je die hoeken mooier als op een ander plekje. Neem nou onderaan de sig. En ook als je heel goed kijkt zie je dat je niet de zelfde background kleur hebt als het forum. Want je kan die randen gewoon nog zien. Dat is een beetje jammer. 8.5 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.