Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_661463

Geen slechte sig. Maar ik zie niet dat je er veel aan gedaan hebt. Rendertje kiezen, border erom en scanlines toevoegen. Maargoed zelf vind ik dat het niet uitmaakt of je er veel aan gedaan hebt, als ie maar mooi is! :) En dat kun je van deze wel zeggen dus een:

7,3/10

Geplaatst:
comment_661521

Blauw :)... te blauw. De achtergrond is wel goed gemaakt alsof het space is, dat ruimteschip erop is wel mooi gemaakt, alleen te blauw. Ik vind het ook ietsje te licht voor in de ruimte, het is daar namelijk wat donkerder dan op dat plaatje denk ik. Het font vind ik wel bijpasselijk.

De border vind ik niet zo mooi, je kon beter gewoon een 1 pxl zwarte border nemen, want 2 pxl is te veel.

70% - Het is niet echt een signature om te gebruiken om dan te posten in het Rate de Sig boven je topic... (dit beinvloed cijfer uiteraard niet!)

Bewerkt: door .Antonio

Geplaatst:
comment_661761
vind hem iets te makkelijk gemaakt,

je hebt bij de bg mooi met de lichtinval gespeeld maar de render en border vind ik echt minder, ook past de render kleur en border kleur niet bij elkaar

6,7/10

techsigwa5rc6.jpg

het is een leuke signature, de render is ook wel leuk alleen vind de achtergrond niet echt de goeie kleur hebben

rate: 7

Geplaatst:
comment_662074

Voor de allerlaatste keer; het is niet nodig de post alsmede de signature boven je te quoten!!! Op die manier hou je het overzichtelijk..

Laatste waarschuwing..

Verder met het raten van Woetsha's signature..

Geplaatst:
comment_662079

Leuke sig. maar je render is geteknd en je BG + effecten zijn meer abstract, je fopnt is wel leuk en je kleuren passen goed samen! Enkel zou ik wat doen aan je render! 8/10

Geplaatst:
comment_662531

mooie signature rivel! 7/10...(toch gemakkelijke signature lijkt me maar goed)

De mijne, dit is mijn allereerste kunstwerk van adobe photoshop, ik begin het al een kleinbeetje te snappen, maar wil je met de uitleg over mijn sig, als je lastige woorden gebruikt ff uitleggen wat je bedoel.

hier is tie dan.

sigphotoshopcopycn3.jpg

Geplaatst:
comment_663495

Mooie sig, niemand reageerde op jouw dus doe ik dat maar! Mooie sig, en nu ik zat te kijken zie ik achter je naam in de Achtergrond ook een soort doodshoofd :dans::schater:

7/10

Geplaatst:
comment_663979
Plaatje genomen en tekst opgeplakt? Je kon er best wat meer effecten op zetten. 4/10

gaat niet alleen om n mooi plaatje te soepen he. Effecten kan iedereen als tie een beetje photoshop kent. Ontwerpen is een ander verhaal. Tekst is nauwlijks leesbaar. De kleuren zijn flets. Qwa compositie is tie ok vandaar de 7/10

(ben ik nu te hard?)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.