Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_675865

Mooie Sig:

De BG Is mooi, Mooie Strepen

De Render is mooi geplaatst

De Front is mooi alleen zie ik je eigen naam niet

De Border ontbreekt of is heel dun!

Eindcijfer: 7,6

Geplaatst:
comment_675937

The Cooky Gang signature, moeilijk om te beoordelen. Het koekjesfont is leuk gedaan, maar naast dat viel het me meteen op dat de kleuren wat donker zijn. Wat gezelligere en lichtere kleuren waren leuker geweest op de achtergrond. De witte border zie ik nauwelijks, een zwarte border had je veel beter kunnen gebruiken. Desnoods doe je om deze witte border een zwarte border. Maar je signature bestaat uit meer. De mannetjes met 'Rivel is wel okee' zijn erg leuk gedaan, de animatie is wat eentonig maar wel goed. Je zou misschien een wat pixeliger font kunnen gebruiken, zoals je die in userbars gebruikt. Dit font vind ik een beetje matig.

74%

Geplaatst:
comment_677386

Erg veel effecten zitten hierin. De border is erg dik, een 3 pixel zou beter zijn. De kleur oranje overheerst hier, en dat komt leuk uit. Het is echter wel wat druk. Het font vind ik niet echt mooi en het is te groot. Al met al een 7.9/10

@hieronder:Geen brushes, de render is uitgeknipt, en ik gebruikte Paint (met een ander programma waarmee je alleen maar kleuren kunt veranderen)! Dus ik heb het zelf waziger moeten maken, zonder PS. Erg moeilijk dus. Er zit hier 5 uur werk in. Zeg dus niet dat hij simpel is.

Bewerkt: door ThunderDuck

Geplaatst:
comment_677502

Ik vind deze signature niet zo geslaagd. Alles is veel te groen, doe wat meer variatie in de kleuren. Ook heeft de achtergrond geen diepte. De render is goed ingeblend maar de kleuren vind ik niet mooi. De kleur van de tekst past niet bij de rest, en weeral staan er geen effecten op. Net het zelfde bij het randje, ik zou het gewoon houden bij een 1px zwart randje. Je kon heel de signature misschien ook wat helderder maken en meer contrast geven, door een helderheid/contrast layer toe te voegen.

Ohja een cijfer voor je signature, een 4/10, vind dit één van je mindere.

Bewerkt: door Eros

Geplaatst:
comment_678480

ik vind je sig niet zo mooi eerlijk gezegd,

de bg is nogal donker, ook zie je dat de render is afgesneden, het lijkt nu net of er gewoon een vierkant in de signature is gestopt met een half afgesneden gezicht.

de font is ook erg blokkerig en vind ik er niet echt bij passen

6/10

Geplaatst:
comment_678502

Deze sig heb je al erg lang Djan. Misschien tijd voor een nieuwe, je kunt het namenlijk erg goed. Brushes staan er prima op, en de render is goed ingerushd, kleuren zijn prima. Alleen de tekst staat ondanks zijn tech-uiterlijk toch niet zo mooi bij.

Prima sig, maar het wordt tijd voor een verandering. 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.